Turizam

Opatijski gradonačelnik se sastao s hotelijerima: ‘Naša rivijera može postati najbolja destinacija u ovom dijelu Europe’

Aleksandra Kućel Ilić

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin

Kako je istaknuo gradonačelnik Ivo Dujmić, Grad Opatija je inicirao ovakve susrete koji bi se trebali organizirati jednom mjesečno kako bi se Opatijskoj rivijeri dala prepoznatljivost koju zaslužuje



OPATIJA – Opatijska rivijera ima sve potencijale da postane najbolja destinacija u ovom dijelu Europe, a Grad Opatija će u suradnji s hotelijerima učiniti sve što je potrebno da bi se ono što se priželjkuje i ostvarilo – zaključeno je na jučerašnjem, inicijalnom sastanku opatijskog gradonačelnika Ive Dujmića i direktorice Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić s predstavnicima najvećeg dijela ovdašnjih hotelskih grupacija. Uz predstavnike Liburnia Riviera Hotela i Amadria Park Hotela, došli su i »glavni i odgovorni« iz Navisa, Miramara, Ikadora i Grand hotela Adriatic te Sandra Janković, dekanica Fakulteta za hotelski i turistički menadžment, mjesta koje obrazuje potrebne kadrove.


Velika obitelj


Kako je istaknuo Dujmić, Grad Opatija je inicirao ovakve susrete koji bi se trebali organizirati jednom mjesečno, svaki put u drugom hotelu, kako bi s partnerima koji su presudni za budućnost grada, raspravljali o svim važnim temama i zahvaljujući zajedničkim naporima dali ovoj rivijeri koja »može daleko više« prepoznatljivost koju zaslužuje te kako bi zahvaljujući ponuđenim sadržajima privukli što više gostiju. Domaćin inicijalnog sastanka bio je hotel Milenij i dok je opatijski gradonačelnik ubuduće obećao »brze i operativne postupke« kod različitih zahtjeva ove, kako ju je nazvao, »velike obitelji«, predstavnici hotelijera su imali spremne i prve ideje za razradu. Tako je primjerice Barbara Mesić, članica Nadzornog odbora LRH-a, predložila da se oformi radna grupa koja bi bila zadužena za osmišljavanje »storytellinga« destinacije, priče o Opatijskoj rivijeri po kojoj bi se ovo područje istaknulo od konkurencije i imalo prepoznatljivost. Da Opatijska rivijera zbilja ima »odlično podijeljene karte«, samo ih treba znati adekvatno prezentirati i privući publiku, složili su se svi sudionici sastanka koji će u roku od mjesec dana predložiti imena za radnu grupu zaduženu da europskoj i svjetskoj javnosti »posloži priču o Opatiji«.


Prema onome što se moglo čuti na sastanku, ova je rivijera jedinstvena na Jadranu i to ne samo zbog zanimljive povijesti i arhitekture te položaja na moru i lungomara već i zbog deset uređenih parkova, a važno je i to što sezona na Opatijskoj rivijeri traje svih 12 mjeseci u godini ili bi barem, uz jaču promociju i više sadržaja, toliko trebala trajati. Vodeći ljudi opatijskog turizma složili su se da Opatija zaslužuje biti elitna destinacija s 5 zvjezdica te i dalje jačati kao rivijera zdravstvenog turizma, gastronomska i outdoor destinacija, ali i kulturno središte.


Razvoj destinacije




Član Uprave LRH-a Johannes Böck istaknuo je da je njihov stručni tim fokusiran na razvoj i promociju destinacije te na unapređenje kroz raspoloživa sredstva europskih fondova.


– Nismo konkurencija jedni drugima, već partneri i zajednički možemo doći do odličnih rezultata – poručio je Böck, koji smatra da će bolje upoznavanje i povezivanje onih koji sudjeluju u ovdašnjem turizmu dovesti do napretka.


– Srce mi je veliko kao Učka kada čujem da se destinacija stavlja na prvo mjesto – zaključila je Suzi Petričić, direktorica TZ-a, po čijim je riječima Opatija tijekom prošle godine ostvarila oko 40 posto prometa u odnosu na 2019., a u prvim dvama mjesecima ove godine četvrta je destinacija u Hrvatskoj, nakon Zagreba, Rovinja i Splita.


– Takve rezultate velikim dijelom dugujemo upravo manifestacijama koje smo ponudili, poput Adventa i Valentinova u Opatiji – navela je Suzi Petričić.