OPATIJA 21

Od 1. prosinca povlaštene parkirališne karte za Opatijce. Evo i drugih detalja nove parkirališne politike

Aleksandra Kućel Ilić

Snimio: Mateo Levak

Snimio: Mateo Levak

 Direktor Igor Štok o novoj parkirališnoj politici koja uskoro stupa na snagu



OPATIJA – Približava se uvođenje novih parkirališnih pravila te su iz Opatije 21 obavijestili sve korisnike da plava pločica parkirališnog sata, odnosno poček od 60 minuta, prestaje vrijediti uskoro, s 1. prosincem. Pozvali su građane s područja grada Opatije da novu pogodnost, u vidu povlaštene parkirališne karte – 1.000 sati, aktiviraju na blagajni Opatije 21 (sportska dvorana »Marino Cvetković«, Stubište Lipovica 3, 1. kat) već od 15. studenoga.


Nova pogodnost


– Novi parkirališni uvjeti, izglasani na sjednici Gradskog vijeća Opatije 28. rujna, počinju vrijediti od 1. prosinca i stoga je nužno da Opatijci aktiviraju novu pogodnost prije tog datuma. Tvrtka je zato, a kako bi spriječila potencijalne gužve na blagajni, omogućila prodaju nove pogodnosti već od 15. studenoga. Radi se naravno o povlaštenoj parkirališnoj karti – 1.000 sati, a njome se stanovnicima grada Opatije omogućuje poček od jednokratno 2 sata dnevno na otvorenim parkiralištima u svim parkirališnim zonama, uz mogućnost izmještanja vozila unutar tih 120 minuta na više lokacija. Također, imat će i besplatno parkiranje sve dane vikenda i blagdana u studenom, prosincu, siječnju i veljači. Time za cijenu PPK – 1.000 sati u iznosu od 10 kuna mjesečno dobivaju više od 1.000 sati parkiranja godišnje. Ista povlaštena karta koštat će 10 kuna mjesečno, a moći će se aktivirati unaprijed za radoblje od jedne godine te se ponovo aktivirati na godišnjoj razini. Napominjem da u srijedu 1. prosinca plava pločica parkirališnog sata prestaje važiti, odnosno da se ukida poček od 60 minuta koji se ostvarivao posredstvom plave pločice parkirališnog sata – rekao je direktor Opatije 21 Igor Štok i još jednom objasnio tko može ostvariti pravo na aktivaciju povlaštene parkirališne karte 1.000 sati.


– Pravo na navedenu pogodnost ima fizička osoba s prebivalištem na području grada Opatije, što dokazuje osobnom iskaznicom, uz napomenu da se fizičkoj osobi može izdati samo jedna Povlaštena parkirališna karta – 1.000 sati koja se »vezuje« za registarsku oznaku u vlasništvu iste osobe i za samo jedno vozilo. Ista pogodnost može se »vezati« i za vozilo u vlasništvu tvrtke, a koje korisnik, fizička osoba koja ostvaruje pravo na PPK 1.000 sati, koristi za privatne potrebe – objasnio je direktor Štok po čijim riječima je implementacija novih općih uvjeta zahtjevan financijski, logistički i operativni zadatak za tvrtku. Najavio je da se taj zadatak uspješno privodi kraju te pohvalio djelatnike ove gradske tvrtke.


Najbolje rješenje




Zanimalo nas je još i kako će se uvođenje novih parkirališnih uvjeta odraziti na poslovanje Opatije 21.


– Kao gradska tvrtka, ispunili smo želje vlasnika da se građanima Opatije pruže jedinstvene povlastice u sustavu parkiranja kojim mi upravljamo te smatram da smo zajednički stigli do najboljeg, odnosno zadovoljavajućeg rješenja. Građanke i građani moći će se pohvaliti parkirališnim uvjetima koji itekako spadaju u parkirališni »nadstanard«, koji ne postoji nigdje u Hrvatskoj. S obzirom na to da koristimo različite sustave u kontroli i naplati parkiranja, naravno da je financijski zahtjevno u »svakodnevicu« implementirati svaku promjenu, a kamoli ovako komplicirane Opće uvjete jer sve te sustave treba posebno prilagoditi našim potrebama te ih nanovo integrirati. Ali, prebrodit ćemo to, kao što i uspješno »krstarimo« kroz sve zahtjeve i ograničenja koje nam donosi pandemija. Na nama je da i dalje unapređujemo sustav kontrole i naplate parkiranja, a kako bismo sve pruženo mogli i adekvatno kontrolirati te stvoriti prihod koji će nam pomoći da i dalje budemo predvodnik u pružanju komunalne usluge parkiranja u Hrvatskoj, a procjenjujem i šire – naveo je direktor Štok koji ima dosta planova za budući razvoj tvrtke, a među njima i projekt izgradnje parkirališta za turističke autobuse koji bi trebao biti u potpunosti financiran proračunskim sredstvima RH, odnosno novcem EU-a.