
Foto Alenka JURIČIĆ
Brojne aktivnosti na kojima poznata opatijska turistička tvrtka surađuje s Udrugom djece sa sindromom Down - Rijeka 21, predstavljene su danas na press konferenciji u Opatiji na kojoj je premijeru imao i novi promotivni film opatijskog hotela koji je realizirala produkcijska kuća Filmeria
povezane vijesti
Društveno odgovorno poslovanje jedan je od važnih segmenata rada opatijske tvrtke Katarina line i njihova Keight hotela Opatija. Brojne aktivnosti na kojima poznata opatijska turistička tvrtka surađuje s Udrugom djece sa sindromom Down – Rijeka 21, predstavljene su danas na press konferenciji u Opatiji na kojoj je premijeru imao i novi promotivni film opatijskog hotela koji je realizirala produkcijska kuća Filmeria.
Inače, Hotel Keight dio je brenda Curio Collection by Hilton, dakle, Hiltonova brenda pod kojim posluju ponajbolji, jedinstveni hoteli diljem svijeta.
Tom je prilikom stoga Josipa Jutt Ferlan, klaster menadžerica za Hilton hotele u Hrvatskoj, istakla kako je Hiltonova vizija i misija zajedništvo s lokalnom zajednicom te stvaranje lijepih otisaka za budućnost.

Foto Alenka Juričić Bukarica
Humanitarna prodaja koktela Keight
– Turizam je jedna posebna grana koja je inkluzivna, široka te pokreće ne samo mikro, već i makro trendove i promjene, istakla je Jutt Ferlan.
Sve ono što su u opatijskom hotelu dosad napravili kroz suradnju s Udrugom djece sa sindromom Down – Rijeka 21, predstavio je direktor Keight hotela Davor Kovčalija. Naime, mališani iz udruge zajedno sa svojim roditeljima, imali su prilike posjetiti hotel, ali ne samo to, već su naučili puno o tome kako funkcionira jedan hotel i tko sve u njemu radi. Ono što je mališane posebno oduševilo jest to da su se imali prilike okušati u poslu konobara te su poput “velikih” posluživali svoje roditelje, a što je svima bilo itekako zabavno. Osim toga, kako bi pomogli udrugu, djelatnici opatijskog hotela su osmislili koktel Keight čija prodaja ima humanitarni karakter. Naime, od svakog prodanog koktela, udruzi se donira 50 centi pa će tko god kuša ovaj signature koktel, ujedno napraviti i malo dobro djelo.

Foto Alenka Juričić Bukarica
Guštanje u hotelskom bazenu
Ono što će mališane iz udruge sasvim sigurno razveseliti jest i guštanje u hotelskom bazenu.
– Razmišljali smo kako bismo još mogli svakodnevicu članova Udruge učini ljepšom te smo odlučili ugostiti ih u našoj spa i wellness zoni koja će im u studenom dva dana biti besplatno dostupna, najavio je Kovčalija istaknuvši i kako su predstavnici hotela više puta posjetili samu udrugu i s članovima sudjelovali u njihovim radionicama. Jedna od hvalevrijednih inicijativa jest i to da se preslatki mali sapuni koje izrađuju u ovoj udruzi, poklanjanju gostima i partnerima opatijskog hotela.

Foto Alenka Juričić Bukarica
Okupljanje je bilo prilika i za predstavljanje novog promotivnog filma Keight hotela kroz koji gledatelje vodi lik crno-bijelog klauna Pierrota. Ovaj je motiv prisutan i u samom dizajnu ovog obiteljskog hotela, a koji je, kako je pojasnila Anamaria Hauptfeld Schweitzer, članica Uprave Katarina linea, svojevrstan hommage pokojnom ocu čija kolekcija Pierrota ukrašava lobby hotela.
Dodajmo i kako će u opatijskom hotelu jesen biti u znaku niza događanja, pa se tako uz već etabliranu ponudu nedjeljnjih ručkova ili ponudu Rooftop bara, u Keightu naveliko pripremaju za Dane čokolade koji će Opatiju u studenom pretvoriti u centar interesa svih ljubitelja ove “slatke napasti”. U Keightu su tako najavili radionice pripreme koktela s čokoladom, izrade slastica s čokoladom, ali i posebnu ponudu u wellness i spa zoni, jasno, s “okusom” – čokolade.