Od 9. do 11. ožujka

Evo što nam sve donosi novi sajam Relax Adria u Opatiji

Edi Prodan

Foto Sergej Drechsler

Foto Sergej Drechsler

Opatijski sajam opremanja vila, kuća za odmor, hotela i kampova izlog je za završno opremanje objekata i pripremu sezone



Specijalizirani sajam opremanja vila, kuća za odmor, hotela i kampova u Opatiju dovodi više od 70 izlagača s programom za finalno opremanje objekata i pripremu nove sezone.


Sajam Relax Adria se u opatijskoj sportskoj dvorani »Marino Cvetković« otvara u četvrtak, 9. ožujka, a planirano trajanje mu je do subote, 11. ožujka.


Kao i do sada, organizator mu je ugledna opatijska publicističko-marketinška tvrtka na čijem se čelu nalazi Adriano Požarić.




Očekuje se dobra turistička sezona, rezultati u prva dva mjeseca su jako dobri, kao i najave s prvih specijaliziranih sajmova. Dio te atmosfere trebao bi se preliti i na sama sajamska događanja.


– Ovo je šesti specijalizrani sajam opreme za kuće za odmor, hotele i kampove Relax Adria. Sajam se održava od 2016. godine uz pauzu 2020. i 2021. godine, kada se nije održao zbog pandemije.


U posljednjih nekoliko mjeseci sajmovi su se vratili kao prije korone, a možemo reći da je ova pauza od praktički tri godine utjecala da su svi željni pravog poslovnog sajma, druženja i direktnih razgovora, kako bi se što bolje pripremili za sezonu – govori Požarić.


Ponuda uživo


Budući da kod mnogih elemenata za opremanje ovakvih objekata dolazimo do velikih rokova isporuke, postavlja se pitanje nudi li sajam u tom smislu pogodnosti. Točnije, ima li posebnog sajamskog popusta te brže isporuke?



– Prednosti sajma su u prvom redu što se većina ponude može vidjeti uživo. Vlasnik turističkog objekta tako može najbolje procijeniti što mu odgovara te može razgovarati koje su opcije za brzu isporuku.


I inače su sajmovi bili mjesto gdje se dogovarala upravo dinamika trgovine, odnosno definirali godišnji planovi i programi.


U posljednje vrijeme, kada su aktualni problemi s isporukama, sajmovi još više postaju mjesto gdje se konkretno dogovara što se može zaista odraditi za sezonu, a većina ponude na samom sajmu je već unaprijed rezervirana i prodana te se nakon sajma odmah i dostavlja kupcima, naravno po posebnim uvjetima.


Mogu reći da je ovo praktički postao standard za proljetne sajmove za opremanje turističkih objekata – nastavlja Požarić.


S obzirom na to da je dugi niz godina u publicističkom, marketinškom, kao i sajamskom smislu jako upućen u turistička zbivanja, Požarić iznosi koja su mu slična događanja u vezi s turizmom u planu prije same sezone.


Adriatic Expo


– Za ovu godinu, osim sajma Relax Adria koji će se održati za svega nekoliko dana, u planu imamo i poslovni sajam nekretnina i investicija Adriatic Expo u Opatiji sredinom svibnja.


Adriatic Expo objedinjuje izlagački dio i konferenciju, i mjesto gdje se susreću najvažniji developeri i investitori u turističke objekte na Jadranu.


Foto Sergej Drechsler


 


Sam sajam Relax Adria je prije svega B2B događaj od svega tri dana na kojem nisu predviđena dodatna događanja, već se sve odvija u sklopu štandova samih izlagača uz direktne prezentacije.


Velik broj izlagača koristi upravo sajam Relax Adria kao mjesto na kojem premijerno predstavljaju nove proizvode na hrvatskom tržištu pa je ovo jedinstvena prilika za posjetitelje da za svoje objekte nabave opremu najnovije generacije, koja je ujedno i trend na svjetskom tržištu, što se tiče opremanja turističkih objekata – upoznaje Požarić.


Istaknimo i da je sajam Relax Adria projekt časopisa Turizam info, a pokrenut je s ciljem da na jednome mjestu spoji vodeće dobavljače za sektor turizma s vlasnicima vila i kuća za odmor, hotelijerima te kampovima.


Usko je specijaliziran, s izlagačkim programom usmjerenim na finalnu pripremu turističke sezone. Ove je godine organiziran uz pokroviteljstvo i podršku Grada Opatije, Turističke zajednice grada Opatije i Turističke zajednice Kvarnera.