Promocija regije

Rivijera Crikvenica oduševila Poljake

Robert Šimonović

TZG Crikvenice

TZG Crikvenice

Uz prirodne ljepote odredišta, sudionicima je predstavljena eno-gastronomska ponuda te brojne kulturno-povijesne znamenitosti



CRIKVENICA – Turistička zajednica grada Crikvenice je u suradnji s tvrtkom MediaNet – TV Production iz Krakova organizirala studijsko putovanje poljskih novinara na Rivijeri Crikvenica, s ciljem promocije u jakim nacionalnim poljskim medijima. Oduševljenost novinara programom mogla se osjetiti tijekom cijelog boravka te su iskoristili sve mogućnosti za potpuni doživljaj koji Crikvenica, Dramalj, Jadranovo i Selce pružaju. Uz prirodne ljepote odredišta, sudionicima je predstavljena eno-gastronomska ponuda te brojne kulturno-povijesne znamenitosti.


Program se sastojao od razgledavanja cijelog područja pa su, uz raznoliku gastronomsku i enološku ponudu, upoznali i mrežu pješačkih i biciklističkih staza, šetnice, raznolike plaže, mogućnosti izleta, a posebnost je da su područje obišli gotovo svim mogućim prijevoznim sredstvima poput automobila, električnih bicikala, broda, quadova te pješice uz vodiča.


Druženje u lučici


Gosti iz Poljske bili su smješteni u hotelu Katarina u Selcu, a imali priliku razgledati i hotele Ad Turres, Omorika i Esplanade te kušati vrhunske delicije u fine dining restoranu hotela Esplanade. S obzirom na to da je trenutno u tijeku program Experience Crikvenica, gastro ponudu ove manifestacije kušali su na još tri mjesta – u hotelu Miramare, konobi Karoca i hotelu Marina. Naravno da nisu propustili zasladiti se Frankopan tortom u kavani International, jedinom mjestu gdje se ona može kušati po starom receptu iz 1686. godine.




Dojmio ih se crikvenički akvarij, gdje se na jednome mjestu posjetitelji mogu upoznati s jadranskim i tropskim ribama, a posebno im se svidjelo druženje u ŠRD-u Lovrata u lučici Pazdehova, tijekom kojeg su se upoznali s ribolovnom tradicijom cijelog područja i mogućnostima ribarenja za turiste. U Ronilačkom centru Mihurić u Selcu upoznali su se s ponudom te im je organiziran i probni uron, a oduševili su se viđenim pa čak i činjenicom da ronilački centar ima osoblje koje govori poljski jezik. U panoramskoj vožnji brodom mogli su doživjeti drugu perspektivu te razgledati rivijeru s mora.


Posljednji dan su, osim Rivijere Crikvenica, vožnjom na quadovima upoznali i dio Vinodola, a program je završen u Grand Village Estate vinariji u kojoj su kušali autohtona vina te razgledali cijeli kompleks i samu vinariju koja se uskoro službeno otvara. S obzirom na to da su tijekom boravka imali lijepo vrijeme, nisu mogli odoljeti da ne iskuse sve blagodati morske vode pa su sezonu kupanja otvorili na plaži Rokan u Selcu.


Na vrhu destinacija


– Najavljen je veliki turistički promet iz Poljske jer je Hrvatska poljskim gostima na vrhu destinacija kad je riječ o individualnim putovanjima budući da se tu osjećaju dobrodošli i sigurni. Ova promocija samo je nastavak aktivnosti koje TZG Crikvenice provodi na društvenim mrežama, portalima i publikacijama, udruženim oglašavanjima s raznim partnerima i u raznim smjerovima udruživanja, a treba spomenuti i da je Crikvenica imala zapažen nastup na sajmu MTT koji je održan u poljskom Wroclawu od 3. do 5. ožujka. Poljskom tržištu posvećujemo puno pažnje zbog sve većeg broja noćenja koje ostvaruje na području Crikvenice, a sve više nas prepoznaje kao cjelogodišnju turističku destinaciju kvalitetnog odmora. Prošle je godine Poljska bila u top 10 zemalja koje ostvaruju najveći broj noćenja, a u odnosu na 2021. godinu bilježimo povećanje noćenja za 15 posto. Veseli činjenica da poljski turisti izvrsno poznaju Kvarner, a posebno Rivijeru Crikvenica pa sam sigurna da ove godine možemo očekivati izvrsne turističke rezultate s tog emitivnog tržišta – izjavila je direktorica TZG-a Crikvenice Marijana Biondić.