MULTIMEDIJALNI SADRŽAJI

Nova web stranica Rivijere Crikvenica sve informacije nudi na šest jezika

Foto TZG Crikvenica

Foto TZG Crikvenica

Sukladno traženju brojnih gostiju, sav sadržaj o destinaciji dostupan je na hrvatskom, engleskom, njemačkom, slovenskom, talijanskom i češkom jeziku, a u planu su i novi jezici



CRIKVENICA – Multimedijalni sadržaji i karte, informacije za zaljubljene ili vlasnike kućnih ljubimaca, najljepše plaže, gastronomska ponuda, zdravstvene usluge i raznolikost sadržaja za aktivan odmor, smještaj po svačijoj mjeri te mnogi promotivni filmovi Rivijere Crikvenica… A istovremeno je moguće i osvojiti petodnevni opuštajući odmor! Gdje? Na novoj modernoj web stranici www.rivieracrikvenica.com s funkcionalnim vizualnim rješenjima, prilagođenoj zaslonima svih uređaja koja omogućuje jednostavniju navigaciju i lakšu organizaciju sadržaja kako bi posjetiteljima bio omogućen lakši pronalazak važnih informacija potrebnih za planiranje putovanja.


Istražite, uživajte i ponovite puno puta – to je poziv Turističke zajednice Grada Crikvenice koja je sukladno traženju brojnih gostiju pristupila proširenju jezičnih opcija pa je sav sadržaj o destinaciji dostupan na hrvatskom, engleskom, njemačkom, slovenskom, talijanskom i češkom jeziku, a u planu su i novi jezici.


Vizualni identitet


– S obzirom na to da nam je web stranica jedan od važnih promotivnih alata, željeli smo osuvremeniti svoju web platformu kako bi bila što informativnija i vizualno privlačnija te kako bismo gostima koji razmišljaju o godišnjem odmoru olakšali izbor. Stranica je maksimalno optimizirana i prilagođena trendovima korištenja online sadržaja putem mobilnih uređaja, s naglaskom na vizualni identitet, atraktivne fotografije i promotivne filmove – poručuje Marijana Biondić, direktorica TZG-a Crikvenice te dodaje:




– Rivijera Crikvenica se cijeli niz godina svojim promotivnim materijalima nastoji što bolje pozicionirati kao kvalitetna, raznolika i privlačna turistička destinacija. Dobili smo brojne pohvale na račun prepoznatljivog vizualnog identiteta. Nova stranica podijeljena je u pet glavnih područja: Otkrij rivijeru, Što raditi, Planiranje putovanja, Gdje odsjesti i Događanja. Svaki od ovih dijelova mega menija imaju i brojne podmenije koji omogućuju jednostavno snalaženje u potrazi za turističkim sadržajima Rivijere.


Uz sve potrebne servisne informacije, korisnicima se nude multimedijski sadržaji (preuzimanje svih brošura, letaka, karata i planova mjesta za više jezika, promotivni spotovi, fotografije destinacije te logotip na 12 jezika). Također se uživo može zaviriti u ambijent Rivijere putem web kamera, a posebno ističemo vrlo informativan kutak za iznajmljivače – govori Marijana Biondić.


Aktivna promocija


TZG Crikvenice se aktivno promovira putem raznih medijskih kanala i društvenih mreža kao što su Instagram, Facebook i YouTube.


Upravo iz tog razloga se pokrenula promotivna akcija na društvenim mrežama, u koju su se uključili brojni gospodarstvenici te pripremili bogate nagrade. Sve što treba napraviti jest posjetiti Facebook stranicu ili Instagram profil Crikvenica-Croatia, biti jako kreativnog razmišljanja, poslati komentare te osvojiti petodnevni boravak za dvije osobe u Ad Turres Holiday Resortu u Crikvenici, glavnog pokrovitelja Jadran Crikvenica Hoteli i kampovi! Ostale nagrade su osigurali hotel Vila Ružica, Marinero Tours, Aquarium Crikvenica, Poliklinika Terme Selce i Thalassotherapia Crikvenica.