OPTIMIZAM

Dobra popunjenost: U svim Jadranovim hotelima ovih dana se traži soba više

Franjo Deranja

Trenutačno stanje popunjenosti u hotelima i autokampovima, pogotovo s obzirom na pogoršane okolnosti s porastom broja oboljelih u pandemijskom okruženju, te unatoč tome, zadovoljavajuće je – govori Lucija Jukić, direktorica prodaje i marketinga u crikveničkom Jadranu



NOVI VINODOLSKI – Turizam je na crikveničko-vinodolskom području počeo stjecati svoje tradicije već prije zamalo stoljeće i pol, ali nikada dosad u ovako složenim okolnostima kakve su ga zadesile ovoga proljeća pa i ljeta. Hotelijerstvo je nešto mlađe od spomenutog podatka, ali je također počelo – s glavnim adutima, reprezentativnim hotelima u Novom Vinodolskom i Crikvenici – još pred konac 19. stoljeća.


U novije vrijeme, a posebice u najboljim turističkim godinama, broj turista redovito je u središnjici turističke sezone premašivao broj domicilnih stanovnika, a on je u Crikvenici već godinama na 10,5 tisuća stanovnika, u Novom Vinodolskom na pet i pol tisuća, dok bi se u Selcu i Dramlju taj podatak o posjetu gostiju znao i utrostručiti, pa čak i učetverostručiti u odnosu na domicilno stanovništvo. Selce je, primjerice, u vrijeme ljetne špice, punih hotela i odmarališta, ugošćavalo i do 9 tisuća turista!



Privatni smještaj




Valja reći da je uz razvijeno hotelijerstvo na ovom području vrlo rano počeo i razvoj privatnog smještaja s kvalitetnim kućama u koje su vlasnici, žitelji ovoga kraja i vikendaši, planski ulagali radi ponude svojih soba i apartmana turistima. Ovoga ljeta, nakon događaja s koronavirusom u prvim ovogodišnjim mjesecima, više nitko ne gaji iluzije niti o djelomičnom sustizanju postignuća iz tih nekadašnjih ljetopisa, ali bi i osjetnije izbjegavanje strmoglavog statističkog pada prometa bio svojevrstan bingo-dobitak!


Jučer otvorena još dva hotela u Crikvenici i Selcu

Od jučer su na Rivijeri Crikvenica-Novi Vinodolski otvorena još dva hotela – Kaštel u Crikvenici i Katarina u Selcu. S dosad otvorenima i dobro posjećenim hotelima i turističkim naseljima (Lišanj u Novom Vinodolskom, Slaven u Selcu te Esplanade i Omorika u Crikvenici pa onda i s dvama turističkim naseljima – Ad Turres u Crikvenici i Kačjak u Dramlju), crikvenička hotelijerska tvrtka Jadran nastoji uhvatiti korak u dostizanju zaostataka u ovogodišnjem poslovanju prouzročenima korona-krizom.

O svemu tome govori Lucija Jukić, direktorica prodaje i marketinga u crikveničkom Jadranu.
– U ovogodišnju turističku sezonu ušli smo sa znatno većim, moderniziranim kapacitetima. To je bio rezultat ranije pokrenutog i ostvarenog investicijskog programa, ali i naše strategije temeljene na uzimanju u najam novih hotelskih objekata drugih vlasnika. Jadran je s jučerašnjim danom otvorio vrata većine hotela.


Velika prednost


Trenutačno stanje popunjenosti u hotelima i autokampovima, pogotovo s obzirom na pogoršane okolnosti s porastom broja oboljelih u pandemijskom okruženju, te unatoč tome, zadovoljavajuće je. U gotovo svim našim otvorenim hotelima traži se ovih dana soba više! Takva je situacija u boutique hotelu Esplanade u Crikvenici, u obiteljskom hotelu Lišanj u Novom Vinodolskom, u crikveničkom hotelu Omorika, selačkom Slavenu, u Turističkom naselju Ad Turres u Crikvenici…


»Lifting« Katarine

Selački hotel Katarina od jučer goste dočekuje s potpuno preuređenim sobama na sjevernoj strani objekta, s velikim ostakljenim stijenama i francuskim balkonima. Preuređen je hotelski restoran i terasa s pogledom na otok Krk. Također, osuvremenjena je i ponuda u aneksu hotela Slaven, također u Selcu.

S obzirom na to da se rezervacije odnose uglavnom na individualne goste, velika je prednost što smo u odnosu na velika europska središta već dosad potvrđena vrlo povoljna i odlično pozicionirana autodestinacija. Uskoro u Autokampu Selce otvaramo vrlo atraktivan bazenski kompleks koji će znatno pridonijeti cjelokupnoj ponudi tog kampa – navodi Lucija Jukić.


Hotelijerska tvrtka Jadran, zajedno sa svojim stalno zaposlenima i sezoncima, ipak – kako se može zaključiti – očekuje razmjerno dobru glavnu turističku sezonu, unatoč općenito nepovoljnim okolnostima u kojima je dočekano pa i u kojima djelomice i protječe ovo ljeto. Jadran može u jednom danu ugostiti 4.200 gostiju u hotelima, turističkim naseljima i autokampovima. U dosadašnjim sezonama zapošljavala je 240 stalnih i 150 sezonskih djelatnika.