PROMOCIJA ZA TURISTE

I Bakar se pretvara u turističku destinaciju, dobra sezona pravi je vjetar u leđa

Sanja Gašpert

Foto M. Šegulja

Foto M. Šegulja

Gastrobrošura, ali i delicija, moderan plakat, živopisan slogan, a uskoro i svjetleći pano, mogućnost virtualne šetnje Bakrom te slikovnica iz pera osnovaca s bakarskog područja novi su aduti TZG-a Bakar.



BAKAR – Bakar je mnogima otkriće, to sad već i vrapci na grani znaju. Svima pak koji ovaj biser tek namjeravaju otkriti, Turistička zajednica Grada Bakra izašla je u susret s nekoliko novih projekata. Kako ističu u bakarskoj Turističkoj zajednici, njihov cilj je približiti bogatu kulturno-povijesnu baštinu svima onima koji je žele pobliže upoznati.


Tako su ovoga ljeta, uz visoke temperature te odlične turističke rezultate koji su u kolovozu nadmašili sva očekivanja i za dva posto pretekli i rekordnu 2019. godinu, stasala i dva nova projekta.
– Izdana je nova gastrobrošura »Bakarske delicije«, koja otkriva tri posebnosti gastronomske baštine bakarskog kraja i iz nje možemo saznati zanimljive priče o bakarskom baškotu, Staroj Bakarskoj vodici i najnovijoj gastroposlastici – bakarskoj torti. Dizajn, u već prepoznatljivom stilu Vixel obrta, odiše profinjenošću koji će zasigurno privući pažnju već na prvi pogled.


Fotografije s potpisom bakarskog fotografa Miljenka Šegulje, od kojih rastu zazubice, potaknut će sve one koji ih vide da predstavljene poslastice odmah i kušaju. To je moguće učiniti u novouređenoj konobi Cvitić, u samom centru Bakra, koja u svojoj ponudi ima sve tri delicije, govore u TZG-u Bakra.


Živopisan slogan




– Drugi je projekt pak pokrenut u suradnji s kreativnom bakarskom dizajnericom Ivonom Miloš, a na inicijativu Hrvatskog muzeja turizma. Kako bi mogli sudjelovati na tematskoj izložbi destinacijskih plakata, osmišljen je moderan promotivni plakat uz živopisan slogan »Bakar – tiny pearl of great stories« (Bakar – mali biser velikih priča). U središtu plakata nalazi se prepoznatljiva vizura Bakra kao centralni biser, okružen s četiri predivna bisera bakarskog kraja, a to su Bakarski prezidi – Takala, Hreljinska gradina, vrh Risnjaka i jezero Ponikve. Bakarski TZ poziva sve iznajmljivače, ali i sve one koji žele imati svoj vlastiti promo-plakat Grada Bakra, da u turističkom uredu preuzmu besplatni primjerak, ističu u Turističkoj zajednici.


Također, Turistička zajednica vrijedno radi na još tri zanimljiva projekta koji su u završnoj fazi. Tako će centar Bakra uskoro krasiti svjetleći pano s kartom grada, a osim toga zainteresirani će, iz udobnosti vlastitog doma, uskoro moći uživati i u predivnoj virtualnoj šetnji bakarskim krajem, s čak 80 fotosfera brojnih znamenitosti i skrivenih kutaka. Najposebniji od aktualnih projekata bakarskog TZ-a zasigurno je slikovnica, dostupna i u zvučnom izdanju, o slijepom vodonoši Ivanu Čopu koji je živio u Bakru krajem 19. stoljeća, a javnosti će biti prezentirana krajem rujna.


Ovu dirljivu priču pomogli su oživiti učenici 4. razreda OŠ Bakar i PŠ Krasica te 7. razreda OŠ Hreljin, pod mentorstvom učiteljica, kao i Ive Silla iz obrta Kazivačica i Emila Mandarića iz Udruge slijepih Primorsko-goranske županije. S obzirom na to da i Grad Bakar trenutno priprema nekoliko kapitalnih projekata u turizmu, malom kvarnerskom gradu definitivno slijedi turistička preobrazba.


Odlična suradnja


– Presretni smo što smo unatoč trenutno vrlo izazovnoj situaciji, uz podršku Grada Bakra, Primorsko-goranske županije, Hrvatske turističke zajednice, Turističke zajednice Kvarnera, Industrijske zone Bakar i Ine te ostalih sponzora uspjeli realizirati toliko kvalitetnih projekata u tako kratkom roku. Tu su, naravno, i svi naši dragi suradnici kojima bih od srca zahvalila na odličnoj suradnji i sinergiji. Jer kad se pozitivne energije isprepletu, tad se počnu događati divne stvari. A Bakar, on je definitivno svima nama nepresušna inspiracija, poručuje direktorica bakarske Turističke zajednice Sonja Jelušić Marić.