Petar Hrg o aktivnostima tijekom lockdowna

Započela cjelogodišnja promocija Gorskog kotara

Marinko Krmpotić

Mijenjamo pristup turizmu, želimo da turisti u našem kraju ostanu što veći broj dana i posjete što više destinacija – Petar Hrg / Foto M. KRMPOTIĆ

Mijenjamo pristup turizmu, želimo da turisti u našem kraju ostanu što veći broj dana i posjete što više destinacija – Petar Hrg / Foto M. KRMPOTIĆ

Već smo prije Uskrsa i za vrijeme uskrsnih blagdana imali prvu kombiniranu promidžbenu kampanju na TV-u, radiju, u novinama, ali i kroz online aktivnosti, ističe direktor TZ-a Gorskog kotara Petar Hrg



DELNICE – Aktualni županijski lockdown nije zaustavio niti ozbiljnije utjecao na brojne planirane aktivnosti početkom ove godine osnovane zajedničke Turističke zajednice Gorskog kotara, ističe direktor te institucije Petar Hrg.


– Najveći dio naših aktivnosti planiranih za ovo razdoblje svodi se na pripremu promidžbenih aktivnosti, pa nije bilo razloga zaustavljati ih. Već smo prije Uskrsa i za vrijeme uskrsnih blagdana imali prvu kombiniranu promidžbenu kampanju na TV-u, radiju, u novinama, ali i kroz online aktivnosti, a te ćemo aktivnosti intenzivirati u svibnju i to na nama najzanimljivijim tržištima Primorsko-goranske županije, Istre, Zagreba, sjeverne Hrvatske i Dalmacije. Ta će kampanja biti nastavljena i tijekom ljeta i jeseni te uoči zime, odnosno provodit ćemo je tijekom cijele godine, jer baš to je temeljni zadatak TZ-a Gorskog kotara. U kontinuitetu imamo online kampanju putem društvenih mreža. Nažalost, lockdown je smanjio razinu usluge koju mogu ponuditi naši ugostitelji, OPG-ovci i turistički dionici u ovom periodu jer su ograničena okupljanja te rad na terasama nije moguć. No, to ćemo, siguran sam, nadomjestiti uz intenzivniju kampanju odmah iza lockdowna jer iz razgovora s ljudima jasna je njihova želja da se napokon posao vrati u normalu. Svi to željno iščekujemo, govori Hrg te otkriva i druge aktivnosti TZ-a.


Lokalne manifestacije


– U proračunu Turističke zajednice Gorskog kotara osigurali smo 150.000 kuna za potporu lokalnim manifestacijama. Želja nam je da sva do sada uspješna i kvalitetna turistička događanja nastave živjeti i razvijati se jer je iza njih tradicija i brojni volonteri koji su ih godinama uspješno organizirali i održavali te u brojnim slučajevima itekako pridonijeli turističkoj vidljivosti tih destinacija, a to znači i razvoju turizma, rekao je Hrg.



 


Jedna destinacija


– Kako bismo što prije realizirali ideju ponude turističkih sadržaja Gorskog kotara kao cjeline, započeli smo, u suradnji s tvrtkom Feel IQM, provođenje projekta »Integralno upravljanje kvalitetom« kojem je krajnji cilj kod svih goranskih turističkih dionika stvoriti svijest i stanje da živimo, dišemo i radimo kao jedna zajednička destinacija, što do sada nije bio slučaj. Svim turističkim dionicima želimo kroz projekt omogućiti ciljane edukacije kako bi se što bolje prezentirali i podigli kvalitetu svoje ponude. Do sada su to sve bila, manje-više, pojedinačna nastojanja u edukativnom smislu, sada to želimo dignuti na jednu višu, ozbiljniju razinu. S tim će ciljem biti održan niz edukativnih aktivnosti koje će u ovom trenutku biti, s obzirom na pandemiju, realizirane online sustavom, a naravno da ćemo, čim se uvjeti stvore, nastojati realizirati i fizičke susrete i kontakte.


Prijave na projekt


U IQM-ov projekt »Integralno upravljanje kvalitetom« Hrg poziva sve koji su zainteresirani za uključivanje u turističke aktivnosti te smatraju da će svojim doprinosom pridonijeti oplemenjivanju turističke ponude Gorskog kotara. Prijave se zaprimaju putem e-maila [email protected] do 30. travnja ove godine ili se putem istog e-maila može zatražiti tipski online formular.
Nakon prijave na javni poziv, slijede koordinacije te posjeti prijavljenim dionicima i individualni savjeti o marketinškim aktivnostima u cilju poticanja izvrsnosti i umreženosti.


Projekt će biti realiziran kroz tri faze i trajat će – iskustva drugih to pokazuju – najmanje dvije godine. Za svakog tko se u njega uključi je potpuno besplatan, a uključiti se mogu svi koji se bave turizmom – hotelijeri, kampovi, privatni smještaj, restorani, lokalni proizvođači, turističke agencije, suvenirnice, trgovine, komunalna društva u destinaciji, odgojno-obrazovne ustanove, udruge, sportski klubovi, zadruge… Nakon prvih online kontakata mi smo u svega dva dana zabilježili već trideset prijava pa vjerujem da će se mnogi uključiti te da ćemo zajednički mijenjati pristup turizmu i to na korist svih nas, a to znači da ćemo nastojati da turisti u našem kraju ostanu što veći broj dana i posjete što više destinacija, ističe direktor TZ-a Gorski kotar napominjući da je, uz stalne aktivnosti vezane uz promidžbu, rad TZ-a u konstantnom suglasju s odrednicama iz Master plana razvoja turizma Gorskog kotara.


TZ Gorskog kotara razvijat će i dalje lokalne manifestacije

TZ Gorskog kotara razvijat će i dalje lokalne manifestacije


 


 


Turistički iskoraci


 


– Posebno one vezane uz, u tom dokumentu određene i predviđene, veće projekte koji bi stvaranjem novih turističkih sadržaja pripomogli daljnjim ulaganjima i turističkim iskoracima našeg kraja. Što prije želimo odrediti koji su od tih mogućih projekta prioritetni i koje možemo što prije realizirati. Nikako ne želimo da planovi iz tog dokumenta ostanu mrtvo slovo na papiru. Kako bismo odredili prioritetne i najrealnije projekte, napravit ćemo sastanak predstavnika svih lokalnih samouprava te kroz dogovor i koordinaciju odrediti u što bi i kako trebalo krenuti kako bismo realizacijom u Master planu navedenih projekata što prije privukli i nove turiste i potencijalne ulagače, rekao je Hrg obavijestivši nas i o tome da je odnedavno u uredu TZ-a Gorskog kotara uz njega kao direktora zaposlena Rahela Vitasović zadužena za administraciju.