Nezadovoljstvo putnika

Prijevoznička tvrtka odgovorila na brojne prozivke Gorana zbog redukcije broja linija za Rijeku

Marinko Krmpotić

Novi režim posljedica je situacije s pandemijom u kojoj smo mi prijevoznici najviše pogođeni pa iako se županijski prijevoz sufinancira, to je nedostatno s obzirom na izostanak prijevoza učenika, poručuju iz Arrive



Komentirajući nezadovoljstvo i zabrinutost goranskih putnika koji putuju prema Rijeci na posao ili u školu autobusima poznate prijevozničke firme Arriva, iz tog su poduzeća na naš upit poslali sljedeći odgovor: »Ovisno o danu u tjednu, Arriva trenutačno povezuje Gorski kotar, točnije Delnice, s Rijekom s tri do šest polazaka, od čega su jedan do dva jutarnja, a ostali su poslijepodnevni i večernji.


Režim prometovanja posljedica je situacije s pandemijom koronavirusa u kojoj smo mi prijevoznici najviše pogođeni pa iako gradovi i općine Gorskog kotara u određenoj mjeri sufinanciraju županijski prijevoz, ti su iznosi nažalost nedostatni s obzirom na izostanak prijevoza učenika osnovnih i srednjih škola.


U kontaktu smo s goranskim načelnicima i gradonačelnicima te ulažemo maksimalne napore da u suradnji s njima kao i s nadležnim ministarstvom nađemo dodatne mjere kako bi nam se gubici smanjili te prijevoz vratio na stari režim, na zadovoljstvo svih, a ponajviše naših korisnika. No dugoročno, jedino rješenje za situaciju u kojoj su se našli svi javni linijski prijevoznici uslijed pandemije koronavirusa, vidimo u uvođenju modela javne usluge po uzoru na ostale članice EU-a.




Pitanje implementacije javne usluge otvoreno je još od 2018. godine i samo s njegovim rješavanjem krizne situacije poput ove, manje bi utjecale na poslovanje nas prijevoznika te bi ih lakše prebrodili«, piše u odgovoru upućenom na našu adresu iz Arrive.