Petar Hrg

Direktor Turističke zajednice Gorskog kotara: ‘Sad je dobra prilika za ujedinjenu goransku ponudu’

Marinko Krmpotić

Petar Hrg

Petar Hrg

Vjerujem da jakom kampanjom možemo prepoznatljivost Gorskog kotara dovesti do znatno više razine no što je to u ovom trenutku. Do travnja bi sve trebalo biti spremno za realizaciju tzv. kombinirane kampanje, najavljuje Hrg



DELNICE – Nakon pet godina kvalitetna rada u Turističkoj zajednici Grada Delnica, tridesetosmogodišnji Petar Hrg, ranije zaposlen u Adris Grupi i Allianz osiguranju, čini korak dalje jer je jednoglasnom odlukom Turističkog vijeća TZ-a Gorskog kotara izabran za prvog direktora nedavno osnovane zajedničke Turističke zajednice Gorskog kotara. To je, ističe Hrg, priznanje njegovu dosadašnjem radu, ali i obveza koju shvaća vrlo ozbiljno.


Dobre »karte«


– Hvala članovima Turističkog vijeća na ukazanom povjerenju koje ću, naravno, nastojati opravdati pri čemu očekujem i vjerujem u njihovu pomoć jer je riječ o ljudima koji se uspješno bave turizmom i imaju iskustva na tom području. Vremena nema puno i odmah treba početi s pripremom aktivnosti kako bismo već ove sezone ostvarili jak marketinški istup na one hrvatske sredine za koje vjerujemo da ih Gorski kotar svojom ponudom može privući – Rijeka, Istra, Zagreb i okolica, sjeverna Hrvatska te Dalmacija, ali i, ako bude moguće s obzirom na pandemijske restrikcije, inozemstvo. Smatram da je u ovom trenutku kad se, da tako kažemo, turističke karte miješaju, dobra prilika za ujedinjenu goransku ponudu i za što upečatljivije predstavljanje Gorskog kotara što širem krugu ljudi, ističe Hrg napominjući da će to činiti na različite načine, odnosno kombiniranim kampanjama po središtima spomenutih regionalnih centara.


– Uz 150 jumbo plakata, tu će biti i oglašavanje u javnim gradskim prijevoznim sredstvima tih regionalnih centara, a posebnu pažnju posvetit ćemo većoj medijskoj prisutnosti u radijskom i prostoru TV-emisija. Vjerujem da jakom kampanjom možemo prepoznatljivost Gorskog kotara dovesti do znatno više razine no što je to u ovom trenutku. Do travnja vjerujem da će sve biti spremno za realizaciju, a kad ćemo direktno krenuti s kampanjom, tek ćemo vidjeti jer moramo na umu imati činjenicu da će u svibnju biti lokalni izbori pa će medijski prostor biti poprilično zauzet. Okvirno, smatram da bi od 20. svibnja pa do 10. lipnja bilo najbolje napraviti jaku kombiniranu kampanju kojom bismo privukli goste da nas posjete.


Cilj cjelogodišnji turizam



– Svakako ćemo podupirati i pomagati u realizaciji ideja poput nedavno najavljenog županijskog projekta mreže sanjkališta i malih skijališta. Očigledno je tržište pokazalo mnogima da baš u to treba ulagati i radujem se mogućnosti da se taj projekt realizira, a volio bih da se, gradeći tu mrežu, ne misli samo na zimski turizam, već, kako se to radi u inozemstvu, i na ljetni, odnosno cjelogodišnji turizam jer su takva inozemna sanjkališta i mala skijališta mjesta gdje se ljeti odvijaju aktivnosti vezane za kampiranje, pješačenje i bicikliranje. Sve to moguće je učiniti i na goranskom području, smatra Petar Hrg.

Poznato i atraktivno


Gorski kotar predstavljat ćemo, između ostalog, ponudom onog što je već poznato i prepoznatljivo poput, primjerice, ljepota Nacionalnog parka Risnjak, Zelenog vira, fužinskih i lokvarskih jezera i špilja, biciklističkih staza i šetnica, goranske gastronomije – dakle svega onog što je već prepoznatljivo i atraktivno. Na tome ćemo graditi ovu početnu kampanju, a pokušat ćemo odmah stvoriti, kroz javne natječaje, nekoliko zanimljivih privlačnih slogana te rješenje za vizualni indentitet. Svakako ćemo kroz naš rad stimulirati javna događanja i manifestacije čiju posjećenost želimo pojačati, a također planiramo realizaciju znatnih turističkih infrastrukturnih projekata pri čemu moramo s Javnom ustanovom »Prigoda«, skradskim PINS-om i sličnim akterima vidjeti mogućnosti prijave kandidatura vezanih za sredstva iz EU-fondova, pojašnjava prvi direktor Turističke zajednice Gorskog kotara.
– Naravno, za ovu količinu posla jedan čovjek sigurno nije dovoljan pa će ubrzo biti objavljen natječaj za stručnog suradnika koji će mi najviše pomagati, a svakako ćemo se koristiti iskustvima, znanjima i sposobnostima ljudi koji su u goranskim lokalnim samoupravama, bilo kroz TIC-eve ili neki drugi oblik zaposlenja, vezani za turističku djelatnost. Zajedno i jedinstveni možemo učiniti bitan iskorak u predstavljanju Gorskog kotara kao područja poželjnog za dolazak i ugodan višednevni boravak, zaključio je Petar Hrg.




Uplaćena inicijalna sredstva

Jako je dobra vijest da je na račun novoosnovane Turističke zajednice Gorskog kotara uplaćeno oko 720.000 kuna iz državnih izvora, odnosno Fondova za udružene turističke zajednice i za nerazvijena turistička područja. Ta je svota, a treba joj u tijeku godine pridodati i novac koji će doći od boravišne pristojbe, kao i iz drugih izvora, sasvim dobar temelj za početak rada, odnosno prvu godinu postojanja Turističke zajednice Gorskog kotara.