Foto Marinko Krmpotić
Očigledno nas je domaće tržište prepoznalo kao destinaciju koju treba posjetiti, odnosno lokaciju na kojoj mogu opušteno uživati. Osjetilo se to već prošle korona-godine kad je pad broja gostiju na goranskom području bio znatno manji no u drugim sredinama, kaže Hrg.
povezane vijesti
DELNICE – U prvih šest mjeseci ove godine, na području Gorskog kotara broj dolazaka i noćenja turista na razini je rekordne 2019. godine, govori nam Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara, ističući zadovoljstvo dosadašnjim turističkim rezultatima koji nude itekako velike razloge za optimizam. Tako je, primjerice, broj noćenja u dosadašnjem dijelu godine 37.500, a to odgovara i brojci iz rekordne 2019. godine. Kad je o dolascima riječ, njih je ove godine 15.544, a 2019. godine ih je bilo 16.000 što znači da ih je nešto manje. Bitno je istaknuti i činjenicu da je inozemnih gostiju 73 posto manje, a rast domaćih je 31 posto, govori Hrg.
Lokacija za opuštanje
– Očigledno nas je domaće tržište prepoznalo kao destinaciju koju treba posjetiti, odnosno lokaciju na kojoj mogu opušteno uživati. Osjetilo se to već prošle korona-godine kad je pad broja gostiju na goranskom području bio znatno manji no u drugim sredinama, a taj se pozitivan trend nastavlja i u ovih prvih šest mjeseci. Naravno, sad je na nama da nizom sadržaja te još kvalitetnijom turističkom ponudom privučemo i što dulje zadržimo što veći broj gostiju. No, ja bih rekao da još ni ova godina nije godina za brojanje gostiju, već ponajprije za to da se svim gostima koji nas posjete pokažemo da je Gorski kotar zanimljiv i autohton u tolikoj mjeri da se i nakon tog prvog dolaska iznova posjeti.
Nužna promjenaNužno je, ističe Hrg, mijenjati odredbu kojom se primorskim županijama ne dopušta kandidiranje za sredstva namijenjena ulaganju u cikloturizam. |
U skladu s tim i krenuli smo na pojačane promidžbene aktivnosti okrenute milijunskom tržištu koja nam je tu na pragu – mislim na Rijeku, Istru, Zagreb, sjevernu Hrvatsku i Dalmaciju. Nizom kombiniranih promidžbenih kampanji koje su zahvatile radijske i TV programe, online reklamu, bilboard kampanju, tematske cjeline…
Gastrodestinacija
Sve to, vjerujem, osjetit će se već ove, a pogotovo narednih godina. Uz domaće tržište nama je plan uskoro se promocijom okrenuti i inozemnim sredinama pa ćemo već u ovoj godini napraviti kvalitetan i sustavan media plan koji će biti vezan i uz predstavljanje Gorskog kotara na inozemnom tržištu, ponajprije talijanskom, njemačkom, zemljama Beneluxa i Sloveniji, govori Hrg.
– Osim toga, da bismo bili što privlačniji, već smo i osmislili program Goranska gastroavantura koji smo zamislili tako da svaki mjesec goranski restorani nude određenu goransku gastroponudu utemeljenu na sezonskim namirnicama i jelima tipičnim za određeno doba godine.
Krenuli smo s time u lipnju, imamo razrađen svaki mjesec zasebno, a ponudu prati i svakog mjeseca pojačana desetodnevna promidžba kroz koju se potencijalnim gostima nude goranske delicije. Vjerujem da ćemo kroz taj sustavni pristup promidžbi, kao i kvalitetnim ponudama naših restorana, uskoro biti još prepoznatljiviji kao svake pažnje vrijedna gastrodestinacija. Svakako, potrudit ćemo se u što većoj mjeri predstaviti i niz drugih naših turističkih potencijala, od staza i šetnica do raznih već poznatih i priznatih manifestacija, rekao je Petar Hrg, direktor TZ-a Gorskog kotara.