VIRTUALNA PREZENTACIJA

Čari Kvarnera predstavljene u Italiji: Omiljena turistička destinacija i u 2021.

P. N.

Foto M. Aničić

Foto M. Aničić

Prema procjenama i u 2021. godini Hrvatska gostima iz Italije ostaje u vrhu omiljenih turističkih destinacija. Naravno pri tome će veliki utjecaj imati daljnji razvoj situacije vezano uz COVID-19, brzina cijepljenja i nastavak ograničenja u putovanjima.



Turistička zajednica (TZ) Kvarnera je u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) i predstavništvom HTZ-a u Italiji danas održala virtualnu prezentaciju Kvarnera namijenjenu talijanskim partnerima, touroperatorima i predstavnicima medija.


Direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov je predstavila Kvarner kao regiju gdje gosti uživaju u kristalno čistom moru, ekološki očuvanoj i jedinstvenoj prirodi, vrhunskoj eno i gastronomskoj sceni, bogatoj kulturnoj baštini, povijesnim gradovima ali i ništa manje atraktivnim ribarskim naseljima. Ipak, naglasak u prezentaciji stavljen je na zdravstveni turizam i zdravstvenu ponudu Kvarnera, a kroz kraće promo filmove predstavile su se kvarnerske turističke destinacije s dugom tradicijom u zdravstvenom turizmu Opatija, Crikvenica i otok Lošinj.


– Post-covid zdravstveni programi koje su razvile i koje nude naše vodeće zdravstvene ustanove, namijenjeni su ne samo onima koji su preboljeli koronavirus već i svima onima koji su osjetili bilo koju vrstu negativnog utjecaja pandemije na svoje zdravlje. S obzirom na važnost čuvanja zdravlja i oporavka, i kroz ovu prezentaciju predstavili smo sve post-covid programe, od kojih se svaki prilagođava pacijentu i njegovim specifičnim potrebama, rekla je direktorica TZ Kvarnera.




Nakon zdravstvenog turizma, uslijedilo je predstavljanje outdoor ponude, koja je sastavni dio zdravog života i brige o zdravlju. Tako su svoju outdoor ponudu predstavili otoci Krk, Cres i Rab, ali i Gorski kotar. U prezentaciji svoje mjesto našla je i Rijeka, kao grad koji je svojom blizinom i ponudom oduvijek bio privlačan talijanskim gostima. Naravno, titula Rijeke kao Europske prijestolnice kulture i produženje do kraja travnja ove godine, bio je važan i neizostavan dio predstavljanja Rijeke. Direktorica županijske TZ je prezentaciju zaokružila predstavljanjem bogatekvarnerske eno-gastronomske scene. Naime,  gastronomija i uživanje u kvarnerskim delicijama, autohtonim namirnicama i jelima, u pratnji vrhunskih vina i pjenušaca, dio je kvarnerskog doživljaja kojeg talijanski gosti dobro poznaju.


Uz to, kroz prezentaciju nije samo stavljen naglasak na ljepote i motive dolazaka na Kvarner, već i na sve mjere koje se provode za siguran boravak na destinaciji. Tako je u uvodnom dijelu direktorica predstavništva HTZ-a u Italiji Viviana Vukelić, predstavila nacionalnu oznaku sigurnosti – Safe Stay in Croatia.


Govoreći o značaju ovog tržišta za kvarnersku regiju, Peršić Živadinov je, pak, istakla kako su lani, usprkos svim mjerama i ograničenjima, gosti iz Italije ostvarili 30 posto noćenja u odnosu na rekordnu 2019. godinu, i time su i dalje zadržali svoje mjesto među top 5 najvažnijih emitivnih tržišta za Kvarner. Gostima iz Italije, Kvarner je jedna od najbližih auto destinacija za duži ali i kraći, vikend, odmor.


– Prema procjenama i u 2021. godini Hrvatska gostima iz Italije ostaje u vrhu omiljenih turističkih destinacija. Naravno pri tome će veliki utjecaj imati daljnji razvoj situacije vezano uz COVID-19, brzina cijepljenja i nastavak ograničenja u putovanjima. A ovakve prezentacije namijenjene poslovnom segmetnu i specijaliziranim turističkim novinarima su izvrsna prilika da ostanemo prisutni i učvrstimo svoju poziciju i imidž na turističkom tržištu. Tako smo primjerice ovu prezentaciju iskoristili da direktnim virtualnim kontaktom s talijanskim „opinion makerima“ nastavimo održavati prisutnost i vidljivost regije Kvarner. Naime, prema našem iskustvu, i nakon virtualnih prezentacija koje prate predstavnici medija, slijedi niz objava i reportaža o regiji te na taj način ostajemo na listi želja naših gostiju, zaključila je direktorica TZ Kvarnera.