Žulja ih Musk

Nijedan brend VW-a više ne plaća oglase na Twitteru, Audi je prestao objavljivati i (besplatne) postove

T.I.

Foto: iStock

Foto: iStock

Što je za VW zapravo problem, nije precizirano, je li im sporno što Musk uvodi nova pravila komuniciranja na Twitteru, ili je jednostavno VW-u neprihvatljivo da jednu od najvećih društvenih mreža vodi direktna konkurencija



Svi Volkswagenovi bendovi obustavili su sve plaćene aktivnosti, odnosno reklamiranje na Twitteru, izjavio je glasnogovornik moćne auto-grupacije danas za Reuters.


Volkswagen pod sobom ima Audi, Seat, Cupru, Lamborghini, Bentley, Ducati i Porsche, i uprava grupe preporučila im je ranije ovog mjeseca da prekinu s plaćenim reklamiranjem na Twitteru, do daljnjeg naputka, nakon preuzimanja Twittera od strane Elona Muska.


Što je za VW zapravo problem, nije precizirano, je li im sporno što Musk uvodi nova pravila komuniciranja na Twitteru i pod izgovorom slobode govora otvara prostor onima koji testiraju granice slobode govora, ponajprije ekstremnim desničarima i teoretičarima zavjera, ili je jednostavno VW-u neprihvatljivo da jednu od najvećih društvenih mreža vodi direktna konkurencija, u ovom slučaju je riječ o Tesli koja je također Muskovo vlasništvo.




Kako navodi Reuters, dosad su se vi brendovi grupe pridržavali preporuke,  a Audi je otišao i korak dalje.


Osim što se ne oglašava na Twitteru, Audi je od 1. studenog prestao na svojoj stranici objavljivati i (besplatne) postove, što je prije toga činio skoro svaki dan.