Omiljeni poklon

Apple za vrijeme adventskog razdoblja prodao čak 40 milijuna iPhonea 13

T.I.

Foto: Apple

Foto: Apple

Analitičari predviđaju da će prodaja iPhonea 13 nastaviti rasti i u 2022. godini, iz razloga što Apple nije uspio zadovoljiti potražnju u posljednjem kvartalu prošle godine



Usprkos raširenom mišljenju kako ne donosi previše toga novoga u odnosu na svog prethodnika, ispostavlja se da je serija iPhone 13 veliki uspjeh za Apple. Naime, Daniel Ives, analitičar Wedbusha, naveo je u nedavnom istraživanju da je tehnološki div iz Curpentina u proteklom adventskom razdoblju prodao čak 40 milijuna svojih novih pametnih telefona.


Te su brojke i za Apple poprilično velike, pogotovo ako se u obzir uzme globalna nestašica čipova zbog koje je poprilično teško, a i skupo doći do tehnoloških proizvoda.


Inače, Ives je predvidio da će vrijednost tehnološkog giganta iz Cupertina prijeći tri bilijuna dolara, što se 3. siječnja uistinu i dogodilo.




Analitičari predviđaju da će prodaja iPhonea 13 nastaviti rasti i u 2022. godini, iz razloga što Apple nije uspio zadovoljiti potražnju u posljednjem kvartalu prošle godine. U tom je razdoblju, naime, potražnja nadmašila ponudu za čak 12 milijuna jedinica, a analitičari navode da će se ponuda smanjivati u sljedeća dva kvartala, sve dok nestašica čipova barem malo ne popusti.


Podsjetimo, Apple je lansirao iPhone 13, 13 mini, 13 Pro i 13 Pro Max modele u rujnu 2021. godine, a usprkos tek minornim vizualnim promjenama i blagim hardverskim nadogradnjama, izuzev veće stope osvježavanja kod Pro modela i bolje autonomije, tvrtkini su novi pametni telefoni i dalje vrlo tražena roba.