Konferencija Novog lista

SPORT KAO BREND

NL Promo

Sport kao ambasador jedne zemlje sigurno je i jedan od najboljih načina promocije pojedine destinacije. Odličan primjer za to je Hrvatska. Odnosno činjenica da je i kroz sport i doista toliko vrhunskih sportskih rezultata, paralelno gradila i imidž i prepoznatljivost u svijetu.

Velika sportska događanja, kao aktualno Svjetsko nogometno prvenstvo, donijela su nemjerljivu reklamu i u fokus svjetske javnost, stavila crveno-bijele kvadratiće i jednu malu, prekrasnu zemlju Mediterana. O tome koliko je danas sport važan u kontekstu predstavljanja neke zemlje i oblikovanja percepcije o njoj kod potencijalnih gostiju, na koji način se kroz sport dosada predstavljala Hrvatska, koje su kampanje odrađene i koji su povratni efekti, razgovarat će se u ponedjeljak, 5. prosinca na konferenciji Novog lista pod nazivom „Sport kao brend“ na kojoj će o ovoj temi raspravljati vrhunski hrvatski sportaši, i sami ambasadori naše zemlje u svijetu, Đurđica Orepić, Ivica Kostelić, Dubravko Šimenc, kao i predstavnici samog turističkog sektora, Josip Pavić, savjetnik u Ministarstvu turizma i sporta, te Kristijan Pavić, predsjednik Uprave ACI-ja. Moderatorica panela je Ida Prester.


Ulaz na konferenciju koja će se održati u hotelu Ambasador u Opatiji, moguć je isključivo uz pozivnicu.