Priča o uspjehu: Lidlovih 15 godina u Hrvatskoj

Trgovački lanac Lidl obilježava 15 godina poslovanja u Hrvatskoj, a svoj rođendan dočekuje s 103 trgovine, 3200 zaposlenika, 2 logističko-distributivna centra i trećim u izgradnji. Lidl je u Hrvatskoj tijekom godina postao jedno od najpopularnijih mjesta za kupovinu prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a kupci su ga prepoznali i kao jednog od društveno najodgovornijih trgovačkih lanaca.


Uz brojne nagrade i priznanja, Lidl je već 10 godina nositelj Certifikata Poslodavac partner te godinama drži visoko drugo mjesto među poslodavcima prvog izbora, što je najbolji dokaz odnosa prema zaposlenicima.
Posljednjih 15 godina, Lidl je brojnim projektima podržao domaće dobavljače i OPG-ove, a trenutno surađuje s njih više od 400.


LIDL – nositelj Certifikata Poslodavac partner

Još od dolaska na hrvatsko tržište 2006. godine, Lidl kontinuirano ulaže u širenje svoje prodajne mreže, pa od početnih 13, Lidl će do kraja ove godine imati 105 trgovina.


U Hrvatskoj zapošljavaju više od 3200 zaposlenika, a njihove trgovine diljem Hrvatske opskrbljuju dva logističko-distributivna centra; Jastrebarsko i Perušić, dok je treći u Križu trenutno u izgradnji. U ovih 15 godina, Lidl je u Hrvatskoj uistinu postao sinonim za omiljeno i moderno odredište za kupovinu. Lidlovi poslovni rezultati pokazuju da su kupci itekako prepoznali jednostavnost kao ključan koncept Lidlovog poslovanja – najbolji omjer cijene i kvalitete proizvoda, iznimnu predanost svježini proizvoda te brzu i praktičnu kupnju.


Također, od samog dolaska u Hrvatsku Lidl kontinuirano ulaže u svoj najvažniji resurs, a to su zaposlenici. Time podiže standarde u domeni upravljanja ljudskim resursima, kako unutar svoje branše tako i na tržištu općenito.
Još od početka poslovanja, a posebice u zadnje 4 godine, Lidl sustavno na godišnjoj razini povećava plaće i ostale pogodnosti svojim zaposlenicima. Osim u osnovna primanja Lidlovih zaposlenika, koja su iznad prosjeka u
maloprodajnoj i prehrambenoj industriji, Lidl kontinuirano ulaže u edukacije, stručna usavršavanja te programe stipendiranja, a omogućava i rotacije posla te međunarodne razmjene.


Uz to, svojim zaposlenicima osigurava i dodatne benefite kao što su božićnica, uskrsnica, regres, novčane nagrade, sezonski dodatak, sistematske preglede te brojne druge pogodnosti.


Uspjeh se već odavno ne temelji isključivo na poslovnom rezultatu; tvrtke su danas sve svjesnije utjecaja koje imaju na svijet oko sebe i važnosti upravljanja tim utjecajima.


Upravo zato, Lidl je 2019. godine predstavio Izvještaj o održivosti za godine 2017./2018., što ga čini prvim maloprodajnim lancem u zemlji koji je objavio ovakav izvještaj prema metodologiji GRI Standardi.


Riječ je o pregledu utjecaja koje Lidl ima na gospodarstvo, pokazatelj zadovoljstva dosadašnjim ulaganjem i poslovanjem.