Počela je nova sezona IdejeX koja još jednom nagrađuje kreativne ideje agencija i samostalnih umjetnika

NL Promo

U tijeku su prijave na novo izdanje natjecanja posvećenoga hrvatskim kreativcima; prijaviti se mogu projekti koji su se provodili od 24. veljače 2022. do 5. ožujka 2023, a pobjednici će biti proglašeni na svečanim dodjelama Dana komunikacija u Rovinju!

Otvorene su prijave na IdejuX, nacionalno natjecanje u kreativnosti tržišnih komunikacija koje već trinaestu godinu nagrađuje originalne i jedinstvene kreativne ideje te marketinške projekte koji pomiču granice. Za zlatne, srebrne i brončane nagrade natječu se kako velike tako i male agencije, ali i samostalni umjetnici.


Uz sada već dobro poznate tri natjecateljske skupine – prva je skupina Best on Market, u kojoj se projekti natječu prema poslovnim kategorijama industrija u kojima djeluju klijenti; Best of Ad-Making slavi umjetnost realizacije, tj. izvedbu (craft) u kategorijama Digital, Film i Dizajn, posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvijek u službi ostvarenja ideje; dok je treća skupina kategorija namijenjena brandingu i rebrandingu – a velika je ovogodišnja novost četvrta skupina Best of Positive Change!


Nova će kategorija natjecanja proslaviti moć kreativnosti u službi pozitivne promjene u svijetu: prijavitelji moraju pokazati kako je njihov projekt doprinio UN 2030 ciljevima održivog razvoja za ljude, planet, prosperitet, mir i partnerstvo, kao i za inkluziju, pravednost i jednakost. Pridruživši se bogatom popisu od ukupno 18 natjecateljskih kategorija, ova će skupina natjecateljima omogućiti i prijavu društvenih akcija, čime kreativci dobivaju priliku pokazati kako oni mijenjaju zajednicu, društvo – i svijet.


Unutar svake od kategorija, u svim skupinama, sudjelovati mogu svi radovi iz Hrvatske, kao cjelovite kampanje i pojedinačni dijelovi kampanja, a kvalifikacijski period obuhvaća razdoblje od 24. veljače 2022. do 5. ožujka 2023. Projekti koji su započeli prije navedenog kvalifikacijskog perioda ili su završili nakon njega također mogu sudjelovati ako su se barem dijelom provodili u navedenom periodu kao stvarna tržišna aktivnost, sukladno kriterijima iz Pravilnika.


Redovni prijavni rok za sve je otvoren do 24. veljače 2023., a prijave će biti otvorene sve do 5. ožujka 2023., kada završava kasni prijavni rok.


Sve informacije o natjecanju, prijavnicu i pravilnik pronađite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.


***


O DANIMA KOMUNIKACIJA:


Dani komunikacija nose dvostruku nominaciju za jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Omiljeni festival poznat je po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena. I sljedećega će travnja ujediniti sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj – zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu – nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:


Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalno natjecanje reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.


Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.


Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.


Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.