Premium brand Falkenstainer

Gosti traže užitak u domaćim proizvodima predstavljenim na suvremen i maštovit način

Nikolina Lucić

Prepoznajemo značajne prilike za razvoj unutar naših smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj. Hrvatska ima ključnu poziciju u našoj tržišnoj strategiji, a mi ostajemo predani širenju i napredovanju na ovom važnom tržištu, kazao je Otmar Michaeler, izvršni direktor i suvlasnik Falkenstainer Michaeler Tourism Grup

Falkensteiner je već više od dva desetljeća, koliko je prisutan na jadranskoj obali, sinonim za kvalitetu i inovacije u turizmu i ugostiteljstvu.


Njihovi resorti s bogatom lepezom dodatnih sadržaja, ljubazno i obrazovano osoblje te kontinuirano praćenje potreba tržišta ključ su uspjeha na zahtjevnom turističkom tržištu. Malo tko poznaje hrvatsko tržište i navike stranih turista bolje od našeg sugovornika Otmara Michaelera, izvršnog direktora i suvlasnika Falkenstainer Michaeler Tourism Grupe.


Hrvatska, sa svojim zadivljujućim obalama, slikovitim otocima i raznolikim mogućnostima odmora koje nudi, oduvijek ih je privlačila, kako za potencijalni odmor tako i za poslovne investicije.


– Stoga smo, kada nam se ukazala prilika, zdušno zgrabili priliku da otvorimo hotel na ovoj privlačnoj destinaciji, rekao nam je na početku Michaeler, dodavši da su sada već pomalo davne 200. godine otvorili svoj prvi hotel u Hrvatskoj.


U tom razdoblju hrvatska turistička privreda bilježila je značajan rast, ističući individualnost i vrhunsku kvalitetu.


– Prepoznavši ovu ogromnu priliku, bili smo inspirirani da strateški uspostavimo naš premium brand, Falkensteiner, na hrvatskom tržištu, pojasnio je Michaeler.


Otmar Michaeler, izvršni direktor i suvlasnik Falkenstainer Michaeler Tourism Grupe


Pouzdanje i kvalitetna ponuda


FMTG – Falkensteiner Michaeler Tourism Group AG jedna je od vodećih turističkih tvrtki u privatnom vlasništvu u šest europskih zemalja. Objedinjuje divizije Falkensteiner Hotels & Residences s trenutačno 27 hotela s četiri i pet zvjezdica, tri apartmanska naselja i premium kamp, FMTG Development i turističkog konzultanta Michaeler & Partner.


Iako su se u više od dva desetljeća rada na hrvatskom tržištu upoznali sa svim problemima i izazovima, jedan ih je ipak, kao i cijelo globalno tržište, protresao.


Naravno, govorimo o pandemiji koronavirusa, koja je oko tri godine remetila uredne turističke tokove, zatvarala granice i uvela razna ograničenja koja su se uvelike negativno odrazila na poslovanje turističkih kompanija. Iako je još uvijek s nama, virus više ne predstavlja globalnu prijetnju.


No, iza njega su ipak ostale neke promjene, nove navike, ponašanja i potrebe. U turističkoj se industriji to najčešće odnosi na povećanje »last-minute« rezervacija i sve češći boravak u prirodi.


I u Falkensteineru su primijetili te promjene, koje se u njihovu poslovanju, kako nam je istaknuo izvršni direktor ove multinacionalne kompanije, najviše osjete u obrascima rezerviranja.


– Čak i sada nastavljamo dobivati znatan broj rezervacija u posljednji čas, i improviziranih rezervacija. Potraga za kvalitetom je također u porastu, usporedno s rastućom željom za autentičnošću.


Naši gosti traže užitak u domaćim proizvodima predstavljenim na suvremen i maštovit način. Žele uroniti u istinski šarm i privlačnost regije.


Štoviše, povjeravaju nam odgovornost za iskustva koja dobivaju unutar regije, samog očuvanja mora i njegovih resursa.


Stoga se kvaliteta, individualnost i održivost pojavljuju kao ključne riječi u našim nastojanjima, pojasnio je Michaeler, kojeg smo upitali koji su daljnji planovi kompanije na polju strateških i infrastrukturnih ulaganja u svoje objekte u Hrvatskoj.


Premium Camping Hafnersee


Konkurencija i unapređenje poslovanja


– Prepoznajemo značajne prilike za razvoj unutar naših smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj. Hrvatska ima ključnu poziciju u našoj tržišnoj strategiji, a mi ostajemo predani širenju i napredovanju na ovom važnom tržištu, dodao je Michaeler, apostrofiravši da je porasla želja turista za odmorom u netaknutoj prirodi, obilježenom individualnošću i vrhunskom kvalitetom.


– Ovdje su naši Premium Living apartmani briljirali. Naši gosti uživaju u najvećoj privatnosti, inovativnom arhitektonskom dizajnu i raskošnom interijeru unutar svojih apartmana, dok također imaju priliku sudjelovati u svim pogodnostima resorta. Još jedan značajan trend je, naravno, kampiranje.


Pandemija COVID-19 pojačala je želju za odmorom u prirodnim okruženjima, uživanjem u većoj individualnosti i održavanjem fleksibilnosti. Zbog toga smo napravili strateški izbor i uspostavili brend Premium Camping.


Već postižemo izvanredan uspjeh s našim Premium kampom u Zadru, a u procesu smo razvoja još jednog u Koruškoj, Austrija, najavio je Michaeler.


Iako je u nekim segmentima ponude i infrastrukture još uvijek u razvoju, hrvatsko je tržište konkurentno, a zahtjevi za kvalitetom visoki. Kao jedna od brojnih zemalja mediteranskog bazena, slične kulturno-povijesne pozadine, klime, mentaliteta i osobitosti, potrebno je ulagati gotovo nadljudske napore kako bi se izdignuli u odnosu na konkurenciju.


U Falkensteineru su to prepoznali kao spoj vrhunske kvalitete, personaliziranih iskustava i renomiranog Falkensteiner »Welcome home!« ambijenta.


– Kritični čimbenik koji pridonosi našem uspjehu je naša predanost prihvaćanju suštine podneblja u kojem se nalazimo i njegovom neprimjetnom uključivanju u naše hotele, obuhvaćajući sve, od dizajna do usluge. Naš fokus sve više se pomiče prema odgovornom turizmu.


Ovo putovanje počinje razvojem projekta i proširuje se na svakodnevne operacije. U budućnosti će naši gosti još pomnije biti upoznati s našim inicijativama i imati mogućnost dati prednost kvaliteti, regionalnoj autentičnosti i istinskim iskustvima.


Osim toga, ponude i iskustva postat će sve više prilagođeni pojedincima, eliminirajući koncept pristupa »jednog tipa za sve«, kazao je Michaeler.


Falkensteiner Hotel & Spa Iadera


Novi turistički trendovi


U tom kontekstu integracija digitalnih rješenja i poboljšana upotreba podataka pojavit će se kao ključni čimbenici koji mogu učinkovito eliminirati izazove unutar hotela dok istovremeno poboljšavaju korisničko iskustvo na održiv način.


– Jadranska obala već bilježi sve veći priljev međunarodnih posjetitelja i trebala bi steći još veću važnost kao vrhunska turistička destinacija u godinama koje dolaze.


U tom kontekstu naš naglasak ostaje na besprijekornoj integraciji prirodne ljepote podneblja i jedinstvene ponude u naše hotelske koncepte, njegujući autentično iskustvo odmora za naše goste.


Nadalje, postojat će sve veća predanost odgovornosti prema okolišu i očuvanju resursa, počevši od mudrih praksi recikliranja i razboritog upravljanja vodom, naglasio je.


S ciljem što održivijeg i ekološki prihvatljivog poslovanja na razini cijele Grupe marljivo izrađuju sveobuhvatnu ESG (Environmental, Social, and Governance) strategiju, koja će uspostaviti dosljedne standarde za sve Falkensteinerove hotele.


– Najkasnije do 2025. započet ćemo s podnošenjem godišnjeg ESG izvješća, jačajući našu predanost transparentnosti i održivosti. Tijekom prošle godine uveli smo Falkensteiner Green Rate opciju u više hotela.


Ova inovativna inicijativa nagrađuje goste koji odustanu od dnevne izmjene ručnika i posteljine atraktivnim popustom do deset posto na dnevnu cijenu.


Nevjerojatno, više od 30 posto naših gostiju već je prihvatilo ovu ekološki osviještenu opciju. Nadalje, putnici koji odaberu klimatski prihvatljiv prijevoz dobivaju vaučer od 30 eura kao dodatni poticaj, pohvalio se Michaeler.


Kao ponosni članovi CEOs for Future, austrijske poslovne platforme posvećene pokretanju održive transformacije, aktivno sudjeluju i u inicijativama koje promiču klimatski prihvatljiva putovanja, očuvanje bioraznolikosti, prakse kružnog gospodarstva i zaštitu okoliša.


Kutak za djecu u Falkensteiner Family Hotelu Diadora


Prepoznatljivost i tradicija


– U Hrvatskoj je naš Falkensteiner Resort Punta Skala nagrađen prestižnom oznakom EU Eco – Label. Ovdje smo čvrsti u svojoj predanosti recikliranju, smanjenju bacanja hrane i korištenju desalinizirane morske vode za naše spa objekte i vrtlarstvo, vraćajući je u konačnici u more nakon obrade u našem kanalizacijskom postrojenju.


Kako bismo podržali ekološki prihvatljivu mobilnost, nudimo objekte za punjenje električnih vozila i potičemo naše goste na odgovorno korištenje vode i ručnika, objasnio nam je Michaeler, podsjetivši da je Resort Punta Skala, zbog svoje pozicije na zaštićenom poluotoku koji oduzima dah i okružen morem, zelena oaza mira koja nudi najbolje od hrvatske obale.


Maksimalno opuštanje ovdje se može pronaći u elegantnom Falkensteiner Hotel & Spa Iadera, luksuznom Falkensteiner Family Hotelu Diadora, prostranim Falkensteiner Residences Senia ili novootvorenim Falkensteiner Luxury Villas Punta Skala.


Resort Punta Skala smješten je tik uz plažu te nudi niz vrhunskih restorana, elegantnih trgovina, najveću i najljepšu wellness oazu u Dalmaciji, moderne sportske sadržaje s čak sedam teniskih terena, cijeli niz vodenih sportova, ali i jedinstveni koncept Fortis Club Health & Fitness centar na čak 800 m2.


Od ovog ljeta ova premium oaza hedonizma i »high-end« usluga postala je bogatija za jedinstvene vile koje ispunjavaju visoke zahtjeve, a arhitektonski su impresivan projekt u skladu s najnovijim trendovima.


Svaka od pet novootvorenih Luxury Vila u jedinstvenom Resortu Punta Skala s pogledom na očaravajući zadarski arhipelag može primiti do sedam osoba, prostire se na 200 m2, ima privatni mediteranski vrt i grijani bazen od 40 m2.


Moderan dizajn inspiriran je Mediteranom, a korištene su nenametljive harmonije boja i visokokvalitetni materijali. U skladu s mediteranskom prirodom vile tvore organsku strukturu između unutarnjeg i vanjskog prostora.


U Falkensteiner Family Hotelu Diadora obitelji je prilagođeno baš sve


Ispunjavaju se sve želje i potrebe


Falkensteiner Family Hotel Diadora nudi luksuzan dizajn i sadržajan koncept koji ga čini jednim od najuzbudljivijih mjesta na Jadranu.


Goste ovdje čeka više od 1.250 m2 prostora za dječju zabavu, nove dječje igraonice, spavaonice, multimedijalna prostorija i kinodvorana te renovirane sobe i prostrani suitovi, novi Acquapura spa wellness svijet i bazen s toboganima! U Falkensteiner Family Hotelu Diadora obitelji je prilagođeno baš sve!


Od 230 novouređenih soba i suitova, koji će uključivati odvojenu dječju sobu te zonu za igru, do novog Falky Landa – mjesta koje ispunjava sve dječje snove, neovisno o uzrastu.


Na više od 750 m2 obitelji ovdje mogu uživati u Multimedijskoj sobi, kinodvorani, sportskim terenima, Free Play zoni, vanjskom zidu za penjanje, Valo Jumpu, Valo Climbu, Baby Landu, ali i brojnim sportskim i zabavnim akademijama.


– U Falkensteiner Family Hotelu Diadora naš jedinstveni koncept obrazovanja i zabave usredotočen je na biologiju mora i očuvanje oceana. Mladi gosti ovdje stječu duboko razumijevanje značaja očuvanja naših oceana i otkrivaju učinkovite načine da doprinesu ovom vitalnom cilju.


Naši laboratoriji na licu mjesta pružaju priliku mladim istraživačima da promatraju morske organizme kroz mikroskope, potičući duboku povezanost s čudima morskog svijeta, zaključio je Michaeler.