Dojmljiva pojava

Zamaskirani Renault Austral krenuo u osvajanje Europe. Flota će biti testirana na dva milijuna km

Edi Prodan

Renault Austral u zahtjevnim uvjetima provodi posljednje provjere svoje nove platforme CMF-CD3 kao i testiranja palete posve elektrificiranih motora



Kako se čini prema zamaskiranim fotografijama – ne dramatično nova pojava, ali svakako drukčiji strateško-marketinški pristup. Novi Renault Austral u posljednjoj je fazi razvoja, u zaključnom procesu evolucije Koleosa koji je u svojoj najnovijoj generaciji na tržišta stigao 2017. godine.


Prije stavljanja u prodaju, Austral kao i drugi Renaultovi automobili mjesece će provesti na opsežnim testovima kako bi se osigurala željena kvaliteta i pouzdanost. Tim testovima izdržljivosti provjerava se i dugovječnost različitih sastavnih dijelova. Renault Austral u zahtjevnim uvjetima provodi posljednje provjere svoje nove platforme CMF-CD3 kao i testiranja palete posve elektrificiranih motora.


Na Renaultu Austral trenutačno se provode testovi poznatiji kao »Confirmation Runs«, što u praksi znači da će flota od stotinjak vozila prijeći dva milijuna kilometara. Austral će tako proputovati Francusku, Španjolsku, Njemačku i Rumunjsku kako bi se provjerila valjanost prethodno dobivenih vrijednosti, pri čemu će 900 vozača prijeći 600 tisuća kilometara u stvarnim uvjetima vožnje na otvorenoj cesti, dok će još 1,4 milijuna kilometara biti odvoženo na trkaćoj stazi. Ti će testovi omogućiti provjeru postavki nove platforme CMF-CD3, sustava za pomoć u vožnji, zvučne izolacije ili pak udobnosti ovjesa da bi se budućim kupcima ponudila najveća moguća kvaliteta koju ta klasa vozila, velikih SUV-ova i podrazumijeva.




Među tim provjerama, valja spomenuti i testiranje novih pogonskih sklopova. Renault Austral imat će paletu novorazvijenih elektrificiranih benzinskih motora: E-TECH Hybrid nove generacije, 1.3 TCe mild-hybrid 12V i posve novi motor 1.2 TCe mild-hybrid 48V koji će biti premijerno ugrađen na neki Renaultov model. Svi će ti motori biti rekordno učinkoviti po pitanju smanjene emisije CO2, od 105 g CO2/km (za E-TECH po WLTP ciklusu, koji je u tijeku homologacije), te najveću snagu do 200 KS.


U svakom slučaju, krenula su završna testiranja, što znači da je Renault Austral već vrlo sigurna i dojmljiva pojava na cesti, kao i to da neće proći previše vremena do njegovog dolaska u prodaju.