SVJETSKA PREMIJERA

Sportski nastrojeni genijalac. Polo GTI ima i djelomično automatiziranu vožnju

P. N.

Uz brojne tehnološke posebitosti, Polo GTI će prvi put na raspolaganju imati i djelomično automatiziranu vožnju



Volkswagen je u travnju predstavio novu evolucijsku fazu šeste generacije modela Polo, da bi nedavno uslijedila i njegova varijanta s najizraženijim sportskim karakterom: GTI. Snažan TSI motor i sportski vozni postroj posebno prilagođen za model Polo GTI pretvorit će ovaj bestseler u području kompaktnih, malih vozila u dinamičnog sportaša s četiri vrata, a za model Polo GTI opcijski će prvi put na raspolaganju biti i djelomično automatizirana vožnja. Brojni sustavi potpora najnovije generacije zajamčit će još viši stupanj komfora i sigurnosti za sve putnike u vozilu.


U automobilskom svijetu postoje tri slova koja će uskoro već pet desetljeća imati gotovo čaroban prizvuk: GTI. Od prvog modela GTI, koji je na tržište uveden 1976. godine, marka Volkswagen pobrinula se da ova kratica slovi za izvrsnu zabavu tijekom vožnje u vozilima iz kompaktnog segmenta. Kratica GTI krasi modele Polo još od 1998. godine, a on je bio treći model kojemu se ona dodijelila nakon modela Golf i Scirocco. Djelomično automatiziranu vožnju omogućava sustav IQ.DRIVE Travel Assist koji je prvi put dostupan u modelu Polo GTI.


Ovaj sustav može od brzine od 0 km/h sve do regulacijske granice sustava Travel Assist (210 km/h) preuzeti kontrolu nad upravljanjem, kočenjem i ubrzanjem.




Novi Polo GTI raspolaže pogonom na prednje kotače. Sustav izravnog ubrizgavanja benzina s turbopunjačem omogućava promjenu stupnjeva putem serijski integriranog 7-stupanjskog automatiziranog mjenjača s dvije spojke (DSG). Unatoč iznimnoj snazi, motor oduševljava učinkovitošću i umjerenom potrošnjom. Tomu pridonosi i mala masa praznog vozila novog modela Polo GTI. A kao što to i priliči punokrvnom vozilu GTI marke Volkswagen, novi Polo GTI također je serijski opremljen sportskim voznim postrojem koji je posebno prilagođen za vozilo. Njime se karoserija spušta 15 mm, a on k tomu jamči sintezu iznimne dinamike vožnje, sigurne neutralnosti i visokog stupnja komfora u vožnji.