Novo doba

Renault Austral kreće u beskompromisno osvajanje najtežeg razreda

Edi Prodan

Napredna tehnologija, učinkovitost i povezanost uz činjenicu da Austral uvodi inačicu sportskog izgleda »Esprit Alpine«, prvi put dostupnu na nekom Renaultu, čini ovaj model vrlo primjetnim



Idemo u novo doba, osmislimo automobil koji će nas voditi u budućnost. Bio bi to najkraći rezime nakon digitalne prezentacije Renaulta Austral, iznimno ambicioznog modela koji se smješta u SUV paletu.


K tome, sudeći po izgledu i istaknutoj tehnologiji, riječ je o automobilu koji svakoj marki daje odgovor je li uspjela ili nije u nakani osvajanja najzahtjevnijeg i najprodavanijeg segmenta – onog kompaktnih crossovera što predstavlja srž svjetskog automobilskog tržišta. Novi Austral dio je koncepta »automobili za život« te se nadovezuje na Megane Conquest i E-TECH Electric. Prvi put na nekom Renaultovom vozilu, Austral dolazi u ekskluzivnoj inačici Esprit Alpine, a tu je i posebno dizajnirana siva boja karoserije. Dizajn Australa je poprilično atletski, ali istodobno se nije zaboravilo na eleganciju. U svakom je slučaju vrlo primjetan i sasvim će sigurno provocirati brojne komentare – »na prvu« čini se kako će u pravilu biti pozitivni. Austral je dizajniran za udobnost cijele obitelji što pokazuju brojni praktični pretinci, pa tako Austral u 4,53 metra dužine nudi 35 litara obujma prostora za pohranu, dok je volumen prtljažnika 500 litara.





Dolazi s paletom inovativnih elektrificiranih motora. Najnovija generacija E-TECH Hybrida snage do 200 KS i dvjema opcijama benzinskog motora: snage 130 KS 48V Mild Hybrid Advanced te snage 140 KS/160 KS 12V Mild Hybrid. Opremljen najnovijim motorom E-TECH Hibrid, optimizira razinu potrošnje goriva i razinu emisija CO2 – početne vrijednosti potrošnje kreću se od 4,6 l/100 km i 105 g CO2/km.


Motori s dvjema opcijama snage – 140 KS i 160 KS – kombinirani su s automatskim mjenjačem X-TRONIC, dok je inačica snage 140 KS dostupna i sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a svi električni motori imaju funkciju regenerativnog kočenja. Renault Austral ima čak 32 sustava za pomoć u vožnji podijeljena u tri kategorije, a u sve će se to zainteresirani moći uvjeriti nakon što na jesen krenu prve isporuke. Podaci o cijenama trebali bi biti dostupni tijekom ljeta kad će se početi primati narudžbe.