Spoj prošlosti i budućnosti

Ovo je novi električni Twingo. Za njegovu kupnju neće trebati orobiti banku

T.I.

Foto: Renault Group

Foto: Renault Group

Baš kao i "petica", novi Twingo je zapravo povratak na početak ili zatvaranje punog kruga, zavisi kako se gleda. Uz oblije i elegantnije linije, dizajnom se snažno oslanja na prvi i najuspjeliji model



Na današnjoj konferenciji pod nazivom Capital Market Day Ampere Renault je detaljno predstavio svoje planove u narednom razdoblju kroz prizmu svog novog brenda „Ampère“ čije ime otkriva ono bitno, da je posvećen električnim modelima i daljnjem razvoju softvera.


No, najveća je vijest koju je prezentirao izvršni direktor Renault grupe Luca de Meo, k tome poraćena atraktivnim fotografijama, je objava novog Renault Twinga. Još je jače odjeknula najava da njegova cijena kad se pojavi na tržištu (a za to će se trebati pričekati još tri godine), neće biti veća od 20 tisuća eura.


To će ga smjestiti u klasu najpristupačnijih električnih automobila „normalne“ veličine na tržištu uz Daciju Spring i Fiat 500.




Luca de Meo najavio je da će Renault grupa uložiti 4 milijarde dolara u istraživanje i razvoj u  kratkom roku što bi trebalo rezultirati s čak 22  nova modela. Među njih se ubraja i još jedna legenda koja će uskrsnuti u električnoj budućnosti, Renault 5 s kojim se također neće pretjerivati u cijeni, ona bi trebala biti ispod crte od 25 tisuća eura.


Baš kao i “petica”, novi Twingo je zapravo povratak na početak ili zatvaranje punog kruga, zavisi kako se gleda. Uz oblije i elegantnije linije, dizajnom se snažno oslanja na prvi i najuspjeliji model koji je 1992. kad je prvi put predstavljen bio ispred vremena po mnogočemu.


Najavljeno je također da je u pripremi još manji i jeftiniji model od Twinga. Dakako, prema onom što je Luca de Meo danas i najavio, ovi se automobili neće „razmetati“ snagom i dosegom, bit će jeftini autići za gradsku vožnju s minimalnim utjecajem na okoliš i u proizvodnji i u korištenju. Zar upravo to nije poanta električne tranzicije koju su mnogi proizvođači što grade električne „tvrđave“ i lađe na četiri kotača pogubili po putu?