Geely neće proširivati proizvodnju u tvornicama niti će graditi nove, rekao je Li u subotu.


Prošli tjedan kinesko ministarstvo trgovine izvijestilo je da namjerava postrožiti smjernice za konkurenciju u automobilskom sektoru kako bi se ublažio žestoki cjenovni rast koji je ugrozio trgovce i dobavljače i stvara gubitke u sektoru u cjelini, prema upozorenjima čelnika pojedinih tvrtki.




Situacija u kineskoj industriji električnih automobila trenutno je vrlo nezdrava s obzirom na velike gubitke i dugotrajni cjenovni rat koji predstavlja teret za opskrbni lanac, upozorio je prije desetak dana čelnik Great Wall Motora (GMW) Wei Jianjun.


Kontinuirano smanjivanje cijena ugrožava dobavljače, ali negativno utječe i na sigurnost i na kvalitetu automobila, upozorio je Wei.


Great Wall Motor trenutno gradi pogone u inozemstvu, a proizvodnju izvan Kine namjeravaju proširiti i BYD i Chery Auto.


Geely je u pak u veljači s francuskim Renaultom bio dogovorio da će preuzeti njegove pogone i manjinski udio u poslovanju u Brazilu.


Početkom travnja Peking je odgodio dozvole Geelyju i BYD-u za ulaganja u Latinskoj Americi, upozorivši na rizik prijenosa tehnologije, prema navodima dva upućena izvora.


Postupak pribavljanja dozvole Pekinga trajao je dulje no što se očekivalo, a državni planer rekao je predstavnicima u kompanijama da planovi uključuju rizik prijenosa tehnologije, ne navodeći detalje, rekli su izvori.