Zanosna "berlinetta"

Ferrari novim modelom SC40 odaje počast kultnoj jurilici iz 80-ih godina

T.I.

Foto: Ferrari

Foto: Ferrari

Ispod lima se skriva hibridna zvijer, identična kao u modelu 296 GTB; 3,0-litreni V6 turbo motor plus električni pogon što sve skupa razvija 819 konjskih snaga. Pogon je klasičan, na zadnje kotače…,dovoljno da od 0 do 100 km/h dođe za impresivnih 2,9 sekundi



Kultni Ferrari F40 pojavio se 1987. godine i za mnoge ljubitelje automobila postao ikona, doduše teško dohvatljiva, s obzirom da je koštao 400 tisuća dolara što je, računajući inflaciju, ekvivalent današnjih milijun i 100 tisuća dolara. Sad firma iz Maranella jurilici koja se proizvodila tek šest godina odaje počast upravo predstavljenim modelom SC40. Već samo ime sugerira o čemu nje riječ.


„Ime automobila odaje počast modelu F40, legendarnom Ferrarijevom superautomobilu. SC40 odražava njegove oštre, kutne linije, koje su vješto kombinirane s mekšim površinskim prijelazima, dajući automobilu suvremeni osjećaj i snažan, nepogrešiv identitet“ – kažu u Ferrariju.


Osnovne linije originalnog F40 prepoznatljive su, ali dakako, modernost u mnogim detaljima sugerira da nije riječ o pukoj kopiji.




„Natpis ‘SC40’ ugraviran reljefno na bočnoj strani krila jasan je naklon kultnom Ferrarijevom superautomobilu, no cilj nije bio stvoriti doslovnu reinterpretaciju, već model s vlastitom prepoznatljivom osobnošću“ – priopćili su iz Ferrarija.


Složen u Ferrarijevom Styling Centru pod vodstvom Flavija Manzonija, ovaj prekrasni sportski kupe ili „berlinetta“ kako to Talijani zovu, ispod lima skriva hibridnu zvijer, identičnu kao u modelu 296 GTB; 3,0-litreni V6 turbo motor plus električni pogon što sve skupa  razvija 819 konjskih snaga. Pogon je klasičan, na zadnje kotače…,dovoljno da od 0 do 100 km/h dođe za impresivnih 2,9 sekundi.


S ovim modelom kevlar se vraća u unutrašnjost. Ima ga svuda, u prostoru za noge, iza sjedala i na podnim prostirkama, na volanu, umetcima na armaturnoj ploči, prostoru za motor i prednjem dijelu. Ostatak upotpunjava Alcantara, sintetička tkanina od mikrovlakana koja imitira antilop. Malo je iznenađenje bijela boja, odnosno odustajanje od prepoznatljive Ferrari crvene.


Kao i kod svih Ferrarijevih posebnih projekata, detalji oko cijene i mogućoj serijskoj proizvodnji zadržani su u tajnosti. Najbolja šansa da se uživo vidi  SC40 bit će posjet Maranellu, naime, u tamošnjem Ferrarijevom muzeju model je već iozložen.