Fantastični uspjeh

Vizualni identitet za Panissimo Zambelli Brand Designa proglašen najboljim na svijetu

Edi Prodan

Anja Zambelli / Foto Ivor Mažar

Anja Zambelli / Foto Ivor Mažar

Rad Anje Zambelli Čolak je bio najbolji u konkurenciji nevjerojatnih 40 tisuća radova



Fantastični uspjeh riječke dizajnerice Anje Zambelli Čolak i njezinog Zambelli Brand Designa čiji je rad za projekt Panissimo u izboru LogoLoungea, najznačajnijeg portala na svijetu što se bavi logotipovima i vizualnim identitetom, proglašen najboljim.


Riječ je o osmišljavanju izgleda prodajnih bokseva i čitavog niza varijacija pakiranja za sustav prodaje kruha i pekarskih proizvoda.





Panissimo je inače dio projekta istarske tvrtke Reginex iz Pazina, specijaliziranog obiteljskog poduzeća za proizvodnju kruha i kolača koje se nakon dvadeset godina poslovanja odlučilo na novi, vrlo hrabri iskorak.


S obzirom da je riječ o samoposlužnim prodajnim boksevima koji su “otvoreni” 24 sata dnevno, Panissimo ima ambiciju, širenjem najprije na sva prodajna mjesta u Istri, kasnije i mnogo šire, postati nezaobilaznim proizvodom takvog tipa u svakom domaćinstvu.


Panissimo predviđa start sa šest artikala među kojima ima i slatkih jela te orašastih plodova.



– Ne samo da smo osmislili vizualni identitet, nastao i na uvažavanju nekih elemenata koje je Reginex i prije koristio u svojoj pojavnosti, nego je i sam naziv Panissimo kreacija Zambeli Brand Designa.


Korijen dolazi od talijanskog naziva za kruh, dok sufiks – issimo sugerira najveću kvalitetu, ali i svojevrsnu prisnost proizvoda i kupca, pojasnila je u najkraćim crtama svoj rad Zambelli.


Rad Anje Zambelli je inače bio najbolji u konkurenciji nevjerojatnih 40 tisuća radova, a ovo je treći put da su se njezini radovi našli u najužem izboru LogoLoungea, američke korporacije utemeljene prije točno dvadeset godina.



Ovim priznanjem Zambelli Brend Studiu “profitirao” je i hrvatski dizajn koliko se god u tom slučaju ne bi moglo govoriti o uređenom i po članove poticajnom sustavu.


Anja Zambelli je uostalom svoja formalna znanja stjecala u Milanu, kasnije i širom svijeta, baš kao što su njezini radovi globalno priznati.


Knjiga narudžbi ZBS-a je naprosto popunjena s adresa mnogih svjetskih gospodarskih centara i jednakih takvih tvrtki.


Bude li Panissimo, sad ovjenčan jednom od najznačajnijim svjetskih dizajnerskih nagrada, nakon Istre krenuo u osvajanje i drugih regija, to će najbolji način i potvrditi.