Prva dva računa, u iznosu od 875 i 2000 eura, su plaćena i prijavljena DIP-u, kazali su iz Digital Takeovera, no ne i druga dva računa vrijedna 5500 eura (kampanja za Gradsko vijeće) i 3000 eura (kampanja za gradonačelnika).
“Budući da su žiro računi ugašeni nakon izbora, odgovornost je na središnjici stranke. Mi ćemo morati ovršiti HDZ, no prije toga poslat ćemo službenu opomenu”, rekao je Hini direktor Digital Takeovera Igor Stažić.
Stažić ističe da je njegova tvrtka prethodnih godina odradila niz kampanja s više različitih izbornih aktera, pa i s HDZ-om, ali dosad nisu imali negativnih iskustava. Lokalni HDZ-ovci prekinuli su s njima svaki kontakt, dodao je.
”Oni su se nadali pobjedi na izborima, davali su nam svakakva obećanja, govorili da ne brinemo ništa. Bili su dosta euforični, tvrdili su da imaju 1200 članova u gradu i brojne sponzore koji će sve pokriti. Pretpostavljam da je pozadina svega gubitak izbora”, kaže direktor DT-a.
Na zadnjim lokalnim izborima u Trogiru uvjerljivo je slavio SDP-ov Ante Bilić, sa 60 posto glasova u prvom krugu izbora. Samo tri postotna boda manje dobila je lista SDP-HNS-HSU na izborima za Gradsko vijeće. Međutim, zbog lošeg rezultata na izborima tvrtka je već smanjila račun za 40 posto, napominje Stažić. S preostalim iznosom planirao je platiti troškove svojih ljudi.
“Plaćali smo grafičare, dizajnere, snimatelje. Osmišljavali smo kampanju, pisali PR tekstove, snimali, kreirali i montirali više od 35 video uradaka. Sve to je objavljeno i na službenim Facebook stranicama HDZ-a Trogir i stranici kandidata za gradonačelnika”, naglasio je.
Poslovi su se naručivali usmenim dogovorima, SMS i What’s up porukama, e-mailovima, rekao je Stažić. Ugovor sa HDZ-om nije potpisao.
”Ugovora je bilo prije četiri godine jer je tada to sve kontrolirala centrala HDZ-a. Ovog puta nam je rečeno da su troškovi kampanja decentralizirani, odnosno spušteni na županijske razine te da se primjenjuje drugi model”, odgovorio je.
Za trogirski je HDZ odrađeno stotinjak raznih aktivnosti, dodaje Stažić, koji kaže da neplaćeni računi nisu niti prijavljeni u izvješću DIP-u, stoga zaključuje da stranka nema namjeru platiti ih.
“Brojne druge usluge drugim izvođačima su prijavili i njih su naručivali na isti ili na sličan način na koji su to u ovoj kampanji radili i s uslugama Digital Takeovera”, poručio je direktor tvrtke.