Centralizirani obračun plaća

Vlada predlaže proširenje obveze korištenja COP-a na sve isplate iz proračuna

Hina

Foto Patrik Macek/PIXSELL

Foto Patrik Macek/PIXSELL

"Javne se službe definiraju kao pravne osobe koje su kao proračunski i izvanproračunski korisnici navedeni u Registru proračunskih i izvanproračunskih korisnika Ministarstva financija, osim tijela čiji je rad propisan Zakonom o sigurnosno-obavještajnom sustavu", rekao je Malenica



 


 Prijedlogom zakona o Registru zaposlenih i centraliziranom obračunu plaća (COP) u javnom sektoru, Vlada predlaže proširenje obuhvata obveznika korisnika Registra i COP-a na sve proračunske i izvanproračunske korisnike državnog proračuna.


Predloženim zakonom, rekao je ministar pravosuđa i uprave Ivan Malenica na sjednici Vlade u četvrtak, proširuje se opseg primjene Registra i COP-a i jasnije se definira pojam javne službe te omogućuje kvalitetnije upravljanje sustavom.




“Javne se službe definiraju kao pravne osobe koje su kao proračunski i izvanproračunski korisnici navedeni u Registru proračunskih i izvanproračunskih korisnika Ministarstva financija, osim tijela čiji je rad propisan Zakonom o sigurnosno-obavještajnom sustavu”, rekao je.


Predloženim zakonom se jasnije uređuje i pravo pristupa podacima iz Registra te se uvodi Upravljački odbor, kao tijelo zaduženo za praćenje ostvarenja ciljeva radi kojih su Registar i COP ustrojeni.


Vlada Saboru uputila nacrt prijedloga zakona o službenoj iskaznici


U skladu s digitalizacijom usluga tijela državne uprave, te pravosudnih i drugih državnih tijela, Vlada je u saborsku proceduru uputila i prijedlog zakona o službenoj iskaznici kojim se uređuje uvođenje elektroničke službene iskaznice za zaposlenike u svim državnim tijelima, odnosno digitalne kartice kao javne isprave koja bi sadržavala podatke o pojedinom zaposleniku državnog tijela.


Ona bi državnim dužnosnicima, pravosudnim dužnosnicima, te državnim službenicima i namještenicima omogućila jednostavniji i brži pristup različitim bazama podataka i aplikacijama koje koriste u svakodnevnom radu te za elektronički potpis akata.


Ta će se iskaznica koristiti i za dokazivanje statusa zaposlenika državnog tijela, identifikaciju i registraciju pri ulasku u državno tijelo te za evidenciju radnoga vremena, naveo je ministar koji je istaknuo da će se ovim zakonom pojednostaviti i ubrzati postupci koji se provode pred državnim tijelima.