RegioJet

Počela prodaja karata za vlak Prag – Rijeka – Split, cijene su povoljne, a potražnja ogromna

Alenka Juričić Bukarica

Foto Nel Pavletic/Pixsell

Foto Nel Pavletic/Pixsell

Novost je znatno veći broj autobusnih veza, putnike u Rijeci, Gračacu i Splitu čekat će autobusi kojima će dalje do svih destinacija na obali – od Istre do Dubrovnika



Češki željeznički prijevoznik Regiojet krenuo je s prodajom karata za ovosezonsku željezničku liniju iz Praga za Rijeku, ali od ove godine i za Split.


Naime, ove godine, kako je lani već najavljivano, Regiojet je ponovo uveo vrlo uspješnu željezničku liniju iz češke metropole, koja je lani povezivala Prag i Bratislavu s Rijekom.


Ove godine trasa je nešto izmijenjena pa će Regiojetovi vlakovi umjesto preko Ljubljane, na svojoj ruti iz Praga preko Bratislave prolaziti Budimpeštu i Zagreb te ići dalje prema Rijeci i, po novom, prema Splitu.




Vlakovi će krenti 28. svibnja i voziti do 27. rujna, s time da će u srpnju i kolovozu u Hrvatsku stizati svakodnevno, a u svibnju, lipnju i rujnu tri puta tjedno, i to s polascima iz Praga/Bratislave petkom, nedjeljom i utorkom i u povratku iz Hrvatske subotom, ponedjeljkom i srijedom.


Željezničke veze imat će sličan vozni red kao i prošle godine. Polasci iz Praga su popodne u 16.46, iz Bratislave u 21.17, a iz Budimpešte pet minuta iza ponoći.


Novost je znatno veći broj autobusnih veza, pa će tako putnike u Rijeci, Gračacu i Splitu čekati autobusi kojima će dalje moći do praktički svih destinacija na hrvatskoj obali – od Istre do Dubrovnika. Osim toga, autobusi će povezivati ​​i odmarališta Kotor u Crnoj Gori i Neum u Bosni i Hercegovini.


Velika potražnja


Pojašnjavajući kako će ove godine izgledati ruta Regiojetovih vlakova, Aleš Ondruj, glasnogovornik Regiojeta, rekao je kako će se ustvari u Ogulinu vlak podijeliti na dio koji ide za Rijeku i dio koji ide za Split.


– Riječ je o tome da će jedan vlak krenuti iz Praga, preko Bratislave, Budimpešte i Zagreba do Ogulina. Ondje će se vlak razdvojiti, na način da će dio vagona, u pravilu njih sedam ići dalje za Rijeku, a osam preko Gračaca dalje do Splita.


Isto tako će po povratku vlakovi biti ponovo spojeni u jednu kompoziciju u Ogulinu i kao takav vlak nastavlja dalje prema Pragu, pojasnio je Ondruj istaknuvši i kako bi ukupni kapacitet vlakova trebao doseći čak 650 putnika po vlaku, odnosno 15 vagona.


Karte za Regiojetove vlakove u četvrtak su, dakle, puštene u prodaju, a ako je suditi prema prošlogodišnjem iskustvu, potražnja će biti velika. U Regiojetu se nadaju kako će ovu priliku iskoristiti i hrvatski građani.


Povoljne cijene


– Prodaja karata je počela i to je definitivno, vjerujem, odlična prilika i za goste iz Hrvatske da jednostavno i uz povoljnu cijenu posjete neke druge glavne gradove poput Budimpešte, Bratislave i Praga.


To je svakako povoljna i kvalitetna poveznica Rijeke i Splita, kao i Zagreba, s glavnim gradovima u Mađarskoj, Slovačkoj i Češkoj, dodao je Ondruj.


Inače, u Regiojetu kažu kako s Hrvatskim željeznicama dogovaraju i prodaju karata za dio rute od Zagreba do Splita.


A kao i prošle godine, cijene karata su izuzetno povoljne. Naime, jednosmjernu kartu prema Rijeci u vagonu sa sjedištima koja uključuje rezervacije i sve usluge može se dobiti već od 22,9 eura, dok cijena karte za spavaće vagone počinje od 30,9 eura.


Na ruti do Splita cijene počinju od 34,9 eura za sjedište i 41,9 eura za putovanje u spavaćem kupeu.


Najuspješnija nova ruta češkog prijevoznika


Vlakovi RegioJet za Hrvatsku prvi su put prometovali prošle godine tijekom ljetne sezone. Ukupno su prevezli više od 60.000 putnika. Prosječna popunjenost linija bila je više od 90 posto, što znači da su vlakovi prometovali s kapacitetom 500 do 560 putnika po liniji.


Ova potpuno nova linija je i za ovu privatnu češku proijevozničku tvrtku bila velik dobitak s obzirom na to da je, u godini kada se i Europa suočila s restrikcijama vezanima za pandemiju COVID-19, po potražnji postala njihova najuspješnija nova ruta.


Isto tako ovo je bio i prvi put da je Regiojet pokrenuo liniju koja je tijekom svoje rute prolazila kroz čak pet zemalja.


Također polovica putnika koristila se i organiziranim autobusnim prijevozom koji ih je dočekivao u Rijeci, a kojim su putnici prevažani do trideset odmorišnih odredišta na obali, od Istre do Makarske.


Ove će godine autobusi goste organizirano voziti sve do Crne Gore.