12 emitivnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica ima novu promotivnu kampanju! Njezin slogan je – “Trust me I’ve been there”

Bruna Matičić

foto: Srecko Niketic/PIXSELL

foto: Srecko Niketic/PIXSELL

Iz HTZ-a ističu da je riječ o jedinstvenoj kampanji, potpuno različitoj od dosadašnjih jer je personalizirana i prilagođena preferencijama svakog pojedinog tržišta.



S ciljem pozivanja gostiju da svoj odmor provedu u Hrvatskoj i daljnjeg pozicioniranja naše zemlje kao atraktivne, sigurne i dobro pripremljene destinacije Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je novu veliku promotivnu kampanju naziva “Trust me I’ve been there” koju će provoditi na 12 emitivnih tržišta.


Kampanja “Trust me I’ve been there” provodit će se to kraja srpnja u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj i Rusiji, navode iz HTZ-a i to kroz aktivnosti na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube, ali i putem najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na svakom pojedinom tržištu te vanjskim oglašavanjem na billboardima, digitalnim panelima i javnom prijevozu.


Iz HTZ-a ističu da je riječ o jedinstvenoj kampanji, potpuno različitoj od dosadašnjih jer je personalizirana i prilagođena preferencijama svakog pojedinog tržišta. Posebne poruke, kreirane za svako pojedino tržište, prenosit će zadovoljni gosti koji će sugrađane pozivati na dolazak u Hrvatsku, a uz ljepote naše zemlje pružat će informacije o Hrvatskoj kao idealnoj i sigurnoj zemlji. Tako će se kroz kampanju nastaviti komunicirati sigurnosna oznaka “Safe stay in Croatia” koja pruža dodatni osjećaj sigurnosti destinacija.




Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac kampanju je opisala kao nastavak pozitivnih promotivnih turističkih aktivnosti te poručila da je Hrvatska u potpunosti spremna za početak turističkih kretanja.


– Kroz ovu kampanju turistima ćemo prezentirati njihove omiljene destinacije i turističke proizvode, a specijalizirana je za svako pojedino tržište. To je nastavak aktivnosti kojima Hrvatsku pozicioniramo kao atraktivnu, sigurnu i kvalitetno pripremljenu turističku destinaciju. Intenzivno radimo kako bismo osigurali optimalne sigurnosne i zdravstvene uvjete za turiste, ali i za naše sugrađane te sve dionike u lancu putovanja, istaknula je ministrica Brnjac te naglasila kako se proces cijepljenja turističkih djelatnika intenzivirao te očekuju da će biti dovršen do početka ljeta, dok projekt “Safe stay in Croatia” svakim danom broji sve više korisnika ove sigurnosne oznake.


– Definirali smo više od 300 punktova za testiranje turista u turističkim središtima, sufinanciramo cijenu antigenskih testova za turiste, a imat ćemo i posebne epidemiološke podatke za otoke. Sezonu dočekujemo spremni, a dodatni optimizam pruža poboljšanje epidemiološke situacije za koju znamo da je ključna za interes gostiju, zaključila je Brnjac.


Iz HTZ-a dodaju da je u svrhu promocije kreirano je 12 posebnih promotivnih video spotova za svako tržište u trajanju od 15 i 30 sekundi, a turistički proizvodi i destinacije obuhvaćene kampanjom pažljivo su prilagođene tržištima, odnosno radi se o omiljenim destinacijama i atraktivnim turističkim proizvodima, poput sunca i mora, eno-gastronomije, nautike, prirode, aktivnog turizma, kampiranja te kulturne ponude. Primjerice, za tržište Njemačke kreirane su poruke povezane uz sunce i more, eno-gastronomiju te Istru i Kvarner kao omiljene destinacije, dok su za tržište Poljske pripremili vizuale koji se odnose na Dalmaciju i Makarsku rivijeru, Francuze pozivaju kulturnom ponudom, a Britance Dubrovnikom, Splitom i Hvarom.