Mamac za navijače

Bandićeva nasljednica otkrile predizborni plan: ‘Srušit ćemo istočnu tribinu Maksimira i izgraditi novu’

Hina

Foto Slavko Midzor PIXSELL

Foto Slavko Midzor PIXSELL

Kako bi točno nova tribina trebala izgledati te koliko će stajati rušenje 5000 tona teške stare i gradnja nove, zasad još nije poznato



Istočna tribina stadiona Maksimir rušit će se, a na tom će se mjestu graditi nova. Odluka je to koju je Jutarnjem listu jučer potvrdila Jelena Pavičić Vukičević, obnašateljica dužnosti gradonačelnice Zagreba.


Time je maksimirski stadion u dva dana zabilježio dva povijesna trenutka. Prvi u četvrtak senzacionalnom pobjedom Dinama nad Tottenhamom, a drugi jučer ovom gradskom odlukom koja bi mogla biti uvertira u dugoiščekivanu novu vizuru maksimirskog stadiona, piše u subotu Jutarnji list.


Različite su se ideje iznosile oko gradnje i sanacije maksimirskog stadiona, ali istočna je tribina prioritet. Budući da je stradala u potresu i nije sigurna za primanje gledatelja, najbolje je rješenje da se sruši, a istodobno da se pokrene postupak izrade arhitektonskog nacrta za gradnju nove – rekla nam je Pavičić Vukičević, dodajući da Grad s realizacijom rušenja planira krenuti odmah.




Kako bi točno nova tribina trebala izgledati te koliko će stajati rušenje 5000 tona teške stare i gradnja nove, zasad još nije poznato. Prema riječima Pavičić Vukičević, arhitektonski plan i javni natječaj za idejno rješenje tek predstoje.


No, u svakom slučaju, kako su i inženjeri zaduženi za pregled stadiona utvrdili, sanacija istočne tribine nužna je odmah jer bi u slučaju novog potresa u Zagrebu cijela konstrukcija mogla propasti


Potvrdio je to i inženjer Miljenko Srkoč, vlasnik tvrtke Smagra koja je radila projektni zadatak rekonstrukcije istočne maksimirske tribine, objašnjavajući kako je do ideje došlo.


Ukratko, kaže, zaključili su da “neka ulaganja u sanaciju jednostavno nisu isplativa”. Naime, iako je na stolu bilo nekoliko opcija kako riješiti potresom oštećenu istočnu tribinu, među ostalim i stabilizacijom koja bi stajala od pet do 15 milijuna kuna, ipak se kao dugoročno najisplativija varijanta pokazalo kompletno rušenje i gradnja nanovo, donosi Jutarnji list.