Let za Brindisi

Apsurdna situacija: Zrakoplov navodno poletio iz Zagreba s tri sata kašnjena i bez nekolicine putnika

P. N.

Reuters

Reuters

"Jednoj osobi koja je imala rezervaciju omogućeno je putovanje, dok je druga s rezervacijom trebala napustiti zrakoplov. Nakon što su rekli da će putovati ili oboje ili nitko, konačno su napustili zrakoplov “da bi se napravila dodatna provjera” mogu li ipak oboje putovati. Međutim, tijekom posljednje provjere, zrakoplov je poletio bez njih", javlja Geromella



Novinar iz Pule Dino Geromella uputio je pismo Novom listu kako bi upozorio na  “vrlo neugodno iskustvo koje u posljednjih nekoliko sati doživljavaju putnici leta FR4873 iz Zagreba za Brindisi”.


Naime, među njima je dvoje njegovih prijatelja koji ga već satima obavještavaju o apsurdnoj situaciji koja se događala u Zračnoj luci Zagreb.


Airbus A320 aviokompanije Malta Air poletio je danas oko 21:10 iz Zagreba s tri sata zakašnjenja, no bez nekih putnika – za koje u zrakoplovu nije bilo mjesta i kojima nije pružena adekvatna podrška od strane kompanije Ryanair ili njihovih predstavnika u zračnoj luci, piše Geromella.




Zbog tehničkog problema, zrakoplov nije mogao krenuti punim kapacitetom, pa je odlučeno da će dvadesetak osoba biti izbačeno liste putnika na tom letu, doznajemo od Dina Geromelle.


“Neizvjesnost letova za Brindisi počela je već na proljeće, kada su otkazani svi letovi između Zagreba i tog grada, do 20. srpnja. Prvi let 20. srpnja krenuo je uredno, međutim za let 24. srpnja bilo je neizvjesnosti budući da je bio najavljen štrajk zračnih kontrolora, koji je konačno otkazan. Prednost za putovanje dano je obiteljima s djecom, osobama s invaliditetom, ljudima koji su ukrcali prtljagu, itd. Putnicima je rečeno da će, među ostalim putnicima, “netko” napraviti listu onih koji neće moći krenuti na putovanje”, piše Geromella.


“Nakon nekoliko sati čekanja da se donese konačna odluka tko neće putovati i nekoliko sati kašnjenja aviona, krenulo je ukrcavanje, a pilot je obavijestio putnike da se ne radi o overbookingu, nego o “problemu s vratima” pa je nekoliko redova u avionu moralo ostati potpuno prazno. Nakon što je boarding završen, ispostavilo se da neki od putnika koji su već u avionu zapravo nisu na konačnoj listi putnika, pa su ponovno izbačeni”, piše Geromella.


“Jednoj osobi koja je imala rezervaciju omogućeno je putovanje, dok je druga s rezervacijom trebala napustiti zrakoplov. Nakon što su rekli da će putovati ili oboje ili nitko, konačno su napustili zrakoplov “da bi se napravila dodatna provjera” mogu li ipak zajedno putovati. Međutim, tijekom posljednje provjere, zrakoplov je poletio bez njih”, javlja Geromella.


Radi se o putnicima koji su rezervirali dva mjesta za isti let, a nasumično je odlučeno da će jedna od tih osoba putovati, a druga neće. Nisu dobili nikakva druga objašnjenja. Nitko im nije bio u stanju pomoći. Radi se o ljudima koji su mjesecima unaprijed planirali godišnji odmor, jedini slobodan tjedan u godini, i unaprijed platili hotele, što im vjerojatno nitko neće refundirati, javlja Geromella.