
Photo: Emica Elvedji/PIXSELL
Ispitivanje su u ožujku na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Hrvatske proveli magazin Ja Trgovac i agencija Hendal
povezane vijesti
- Uskrsna košarica doseže i do 36% medijalne plaće. “Čak i proizvodi na popustu su skuplji nego lani”
- Pitali smo Riječane kako preživljavaju udar cijena na uskrsnu trpezu: ‘Skuplje je 20 do 30 posto, a mirovine i plaće su iste’
- Najnovija uskrsna košarica otkriva koliko je sve poskupjelo: Kažu da ona bogatija košta 328 eura
Anketa magazina Ja Trgovac pokazala je relativno najveći udio građana koji će za nabavku uskrsnih namirnica potrošiti od 80 do 130 eura.
Najveći dio građana u anketi koju su u ožujku na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Hrvatske starijih od 16 godina proveli Ja Trgovac i agencija Hendal, reklo je da će za nabavku uskrsnih namirnica potrošiti od 80 do 130 eura, a po 16 posto građana planira izdvojiti između 50 i 70 te 40 i 50 eura.
Udio građana koji planira potrošiti više od 130 eura je s pet posto iz prijašnjih godina, udvostručen na deset posto.
Četiri od pet hrvatskih građana planira zgotoviti tradicionalni uskrsni doručak ili ručak i tu nema posebnih promjena u odnosu na prethodna istraživanja.
Anketa pokazuje da će hipermarketi i veliki trgovački lanci i ove godine biti mjesto opskrbe uskrsnim namirnicama za dvije trećine građana koji će pripremati tradicionalna uskrsna jela.
Stabilan je i broj građana koji će se opskrbiti iz domaće, vlastite proizvodnje – 18 posto, dok će osam posto kupovati u malim prodavaonicama.
Nastavlja se trend pada udjela kupnje na tržnicama na kojima je prije dvije godine kupovalo 12 posto građana, lani osam, a ove godine takav plan ima šest posto građana.
Da će paziti koliko troše za Uskrs kaže tri od pet građana, a preostali kažu da neće štedjeti.