Provode natječaj

HTZ sa 1,8 milijuna kuna podupire programe agencija i destinacijskih menadžment kompanija

Hina

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza



ZAGREB Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do 6. travnja provodi natječaj za dodjelu ukupno 1,8 milijuna kuna programima putničkih agencija-destinacijskih menadžment kompanija (DMK), na koji se po novom ove godine uz postojeće mogu javiti i novoregistrirane agencije, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.


U sklopu natječaja HTZ će dodjeljivati bespovratna sredstva za programe razvoja i uvođenja složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa, s ciljem aktivacije neiskorištenih turističkih resursa, kreiranja novih motiva dolazaka turista, razvoja turističke ponude i inovativnih proizvoda za produljenje sezone i povećanje turističkog prometa, posebice u pred i posezoni te na kontinentu.


Iz HTZ-a napominju da će predviđena sredstva za ovu godinu dodjeljivati isključivo za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda, pri čemu jedan korisnik može kandidirati maksimalno pet programa paket-aranžmana.




Oni kojima će se odobriti, mogu računati na potpore u bruto iznosu od 50 tisuća do 100 tisuća kuna, odnosno maksimalno 250 tisuća kuna po pojedinom kandidatu.


“Putem ovog programa podržavamo pakete, aranžmane i ture koje sadržajno obuhvaćaju određene grupe proizvoda, poput cikloturizma, aktivnog odmora, kulture, zdravstvenog turizma i nautika. Prednost imaju projekti koji se ističu inovativnim sadržajima i pridonose aktiviranju manje korištenih turističkih resursa te jačanju imidža Hrvatske kao destinacije turizma posebnih interesa”, istaknuo je povodom tog javnog poziva direktor HTZ-a Kristjan Staničić.