»Vjerujem u laž«

Mihael Kvorka predstavio drugi singl: inspiriran je Lennyjem Kravitzom

Ivana Kocijan

Foto: SANJA BABELI, IGOR CECELJA

Foto: SANJA BABELI, IGOR CECELJA

Ono po čemu se pjesma ističe je zarazan ritam i iznimna brass sekcija.



Talentirani zagrebački Mihael Kvorka predstavio je drugi singl »Vjerujem u laž« u kojem spaja svoje glazbeno umijeće s obratom u stvaranju pratećeg glazbenog videa.


»Inspiriran kultnim Lennyjem Kravitzom s kojim dijeli zapanjujuće vizualne sličnosti, također prikazuje svoj multiinstrumentalni talent na način koji odražava Kravitzov pristup glazbi s jednim čovjekom.


»Vjerujem u laž« služi kao dokaz Mihaelove svestranosti koji svira klavijature i harmonizira prateće vokale, podsjećajući na Kravitzov prepoznatljiv stil.




Ono po čemu se pjesma ističe je zarazan ritam i iznimna brass sekcija, u kojoj je Alan Dović na gitari, koji ne samo da blista kao glazbenik, već preuzima i uloge producenta, aranžera, skladatelja i tekstopisca, pletući zadivljujuću melodiju. Dubinu skladbi daju Martin Petračić na bas gitari i renomirani hrvatski bubnjar Damir Šomen koji je pozornicu dijelio s najsjajnijim zvijezdama hrvatske glazbene industrije«, navodi se u popratnom materijalu.


Ono što izdvaja »Vjerujem u laž« je revolucionarni proces videoeditiranja. Glazbeni video je stručno izrađen korištenjem vrhunske tehnologije umjetne inteligencije (AI).


– Pjesmom »Vjerujem u laž«, želio sam zaroniti u zamršenost ljubavnih odnosa, istražujući dinamiku između intimnosti i emocionalne odvojenosti. Ona prikazuje zagonetnu prisutnost jedne osobe u životu druge, s univerzalne teme ljubavi i čežnje, govori Kvorka.


Spot za pjesmu snimljen je u Studiju KUT, foto, video i dizajnerskom studiju u Zagrebu, kojim upravlja kreativni dvojac, Sanja Babeli i Igor Cecelja. Sanja Babeli je odigrala ključnu ulogu u oživljavanju vizualnog koncepta pjesme.


Njena umjetnička strast, potaknuta slikanjem i kreativnošću dodala je jedinstvenu pozadinu poruci pjesme. Za to vrijeme Igor Cecelja se svojim oštrim okom iza objektiva kamere pobrinuo da rasvjeta u studiju bude baš savršena. Igorova pomna pažnja posvećena detaljima proširila se i na videomontažu. Kao kolega glazbenik pomno je sinkronizirao svaki kadar u ritmu, savršeno nadopunjavajući energični ritam pjesme.