Javni poziv

Pred drugu sezonu projekta AJMO! stigle tri prijave više nego lani

Valentina Botica



Projekt AJMO! i drugu se godinu pokazao vrlo uspješnim s 42 prijave – radi se o projektu kojemu je cilj podupirati koncertne aktivnosti u manjim gradovima, a koji ove godine financira 15 koncertnih organizatora s po 10.000 eura.


S tri prijave više nego prošle godine projekt dokazuje da postoji sve veći interes kulturnog sektora u promicanju glazbene produkcije izvan velikih urbanih središta.


»Veseli nas činjenica da ove godine imamo veći broj prijava bendova, ali i samih organizatora, što dovoljno govori o tome koliko je ovakav projekt bitan za poticanje kulture u manjim sredinama.




Komisija će sada pregledati sve prijave, a odabrane organizatore objavit ćemo krajem kolovoza te ih ugostiti na ovogodišnjem Ship Festivalu koji će se održavati od 11. do 14. rujna u Šibeniku«, javljaju iz Ureda za izvoz glazbe Hrvatska.


Na natječaj su se prijavili organizatori iz svih dijelova Hrvatske s raznolikim programima i glazbenicima različitih žanrova, a odabrani programi moraju biti realizirani u razdoblju od 1. listopada 2025. do 1. ožujka 2026. godine. Konačan popis odabranih bit će objavljen po završetku evaluacijskog procesa koji provodi nezavisna komisija.


Što se tiče glazbenika zainteresiranih za sudjelovanje u programu, odnosno onih čiji će koncerti biti financirani projektom, prijavilo ih se čak 370, a oni su podijeljeni u četiri jakosne kategorije.


U nedavnom razgovoru s jednim od suradnika projekta, riječkim kulturnjakom Ivanom Šararom, doznali smo da su programom zadovoljni, ali da je odaziv organizacija u Istri i na Kvarneru slab. Razlog tome, kaže, nije neinformiranost, nego nedostatak interesa i kapacitiranih organizatora.


»Nije da ih nema, ali su malobrojni i nedovoljno kvalitetni u razradama svojih projekata«, objasnio je Šarar.


Prva sezona projekta AJMO! rezultirala je s 52 održana koncerta diljem Hrvatske, a projekt zajednički provode Ured za izvoz glazbe Hrvatska i Ministarstvo kulture i medija RH.