11. izdanje

Najavljena Ultra Europe, očekuje se oko 150.000 posjetitelja iz preko 100 zemalja

Portal Novi list, Hina

Foto Sil Vanderbruggen

Foto Sil Vanderbruggen

Organizatori su najavili spektakularan program s najvećim imenima elektroničke glazbe poput Martina Garrixa, Tiësta, Carla Coxa i Hardwella



Na konferenciji za medije održanoj u srijedu u atriju splitske Gradske uprave predstavljeno je jedanaesto izdanje jednog od najpoznatijih svjetskih glazbenih festivala Ultra Europe, koji će se od 11. do 13. srpnja održati u Parku Mladeži u Splitu.


Organizatori su najavili spektakularan program s najvećim imenima elektroničke glazbe poput Martina Garrixa, Tiësta, Carla Coxa i Hardwella te dolazak više od 150 tisuća posjetitelja iz preko 100 zemalja.


“Ultra Europe nije samo glazbeni festival, već snažan promotivni alat za Split i Hrvatsku. Pripremamo brojne novosti u programu, logistici i sigurnosnim standardima kako bismo osigurali još bolje iskustvo za posjetitelje”, istaknuo je glavni organizator Joe Bašić.




Festival Ultra Europe, navodi Bašić, godišnje generira oko pet milijuna eura izravnog ulaganja u proračun Grada Splita i državnu blagajnu.


“Prema procjenama, marketinška vrijednost festivala iznosi oko 35 milijuna eura godišnje, što znači da smo u posljednjih deset godina stvorili ukupnu medijsku vrijednost od približno 350 milijuna eura za promociju Splita i Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije u svijetu“, poručio je.


Cijene ulaznica kreću se od 90 eura pa sve do 5 tisuća eura, ovisno o kategoriji i ekskluzivnosti. “Ove godine imamo 40 registriranih privatnih zrakoplova koji dolaze u Split, što jasno pokazuje da je Ultra događaj koji bi poželio svaki grad.


Međutim, i dalje postoji problem nedostatka kvalitetnog hotelskog smještaja, nova ulaganja u hotele ključna su za podizanje razine usluge i privlačenje gostiju više platežne moći”, rekao je Bašić.


Festival se nastavlja konceptom Destination Ultra, s ekskluzivnim događajima na otocima Braču i Visu, čime se dodatno promovira hrvatska obala kao atraktivna destinacija.


Novost je i Food Village, gastronomski koncept s hrvatskim jelima i street food ponudom, kao i službena suradnja s brendom Adidas, a najavljena su i brojna druga iznenađenja.


Organizatori su pohvalili podršku grada i nadležnih službi, a gradonačelnik Tomislav Šuta poručio je da je sigurnost građana i posjetitelja prioritet. “Ultra Europe donosi velik broj posjetitelja i gospodarske benefite, ali u suradnji s policijom i nadležnim službama činimo sve da centar grada ostane siguran i miran”, rekao je Šuta.


Ultra Europe se od 2013. godine profilirala kao vodeći elektronički glazbeni festival u Europi, a uz glazbu, njezin je snažan adut upravo povezanost s prirodnim ljepotama i turističkom ponudom Dalmacije.