KARLO PETROVIĆ

Trinaestogodišnji Karlo odlučio je uloviti pravu ribu pa otišao na Lastovo i nasukao kirnju

Učinilo mi se da sam napokon pronašao poziciju koja mi je obećavala ulov. Tako sam zabacio po drugi puta i pustio da jig padne skroz na dno. Krenuo sam jako sa izvlačenjem jiga, ali sam imao osjećaj da ga trebam opet pustit da propada što sam i napravio. I baš u tom propadanju mi je riba pokupila jig…

Uloviti ribu je velika radost, no kad ribolovac ima tek 13 godina i kad se dogodi da mu se na priboru nađe trofej, tada je ta radost ogromna. A upravo je to doživio Karlo Petrović kad je posjetio Lastovo. Evo što nam je ovaj mladi ribolovac rekao o tom svom nesvakidašnjem ribolovnom doživljaju:

– Imam 13 godina i hobi mi je shore jigging. Put na Lastovo u vrijeme školskih praznika mi je bio velika želja jer sam želio uloviti razne ribe.

Pošto sam znao da idem na Lastovo, kako ne bih nepotrebno gubio vrijem lutajući po stijenama, tjedan dana prije sam istražio pozicije za shore jigging i našao neke koje su mi se činile najizglednijima – priča nam mladi Karlo.

– Tata me odveo na sve pošte koje sam želio isprobati. Svako jutro je bilo ustajanje u 6:00 i do 16:30 sati smo bili na pozicijama.

Inače tata lovi na odmet i stalno me zezao kako hvatam samo guštere i paukove. A ja sam na svakoj od tih pozicija govorio tati da je to pozicija za njegov, a ne moj ribolov.

Tata mi je rekao da samo zabacujem i da ću sigurno nešto uhvatiti.

Od opreme inače koristim štap Okuma Helios SX spin, rolu Shimano Sedona S5000 XGFI, upredenicu 0,18 x4, te fluorocarbon od 0,35 milimetar.

Imao sam nezgodu da mi je pukao vrh štapa u transportu pa me je spasio tata sa svojim Pennovim štapom od 3 metra, akcije 20-80 grama – nastavlja Karlo svoju priču.

– I tako sam uspio uloviti jednog manjeg gofa iza čega sam se malo odmarao.

A nakon nekih sat vremena sam otišao malo dalje od tate i krenuo ponovo zabacivati.

Učinilo mi se da sam napokon pronašao poziciju koja mi je obećavala ulov.

Tako sam zabacio po drugi puta i pustio da jig padne skroz na dno.

I baš u tom propadanju mi je riba pokupila jig. Udario sam jaku kontu i odmah je krenuo izvlačiti.

Bila je jako teška za izvući jer je očito tražila rupu za sakriti se.

Izvlačio sam je oko desetak minuta koje su se meni činile kao vječnost.

Štap je cijelo vrijeme bio savijen do kraja. I dok sam dozvao tatu da donese šputilo već sam je izvukao na površinu. Tata je kirnju digao sa špurtilom i tako je završila na suhom.

Bila je teška 4,1 kilogram i premda je već prošlo neko vrijeme od tog ulova, još sam uvijek jako sretan – ispričao nam je Karlo Petrović.