
Foto Ana Križanec
Otvorenje kakvo se najvećoj hrvatskoj sajamskoj priredbi ovakvog tipa samo poželjeti moglo
povezane vijesti
Rasprodan svaki pedalj od ukupno pet tisuća četvornih metara izlagačkog prostora na Gatu Karoline Riječke, stotinu izlagača i to s jakim međunarodnim pečatom četiri kineska i jednog turskog izlagača – čija je petmetarska pasara bila i svjetskom premijerom, sinergija gospodarsko-političkih čimbenika ključnih u funkcioniranju grada i županije i – besprijekorno sunčano vrijeme s vrlo sličnom prognozom sve do nedjelje na večer kad se završava 41. izdanje Rijeka Boat Showa.
Okvir je to koji se najvećoj hrvatskoj sajamskoj priredbi ovakvog tipa samo poželjeti mogao.
– Zahvaljujem se svima koji sudjeluju u organizaciji ovog izdanja Boat Showa, ali i svim koji su nam prethodili kako bismo danas dosegnuli ovako respektabilnu snagu.
Posebna zahvala ide izlagačima koji nas prepoznaju kao snažan i kvalitetan sajam, a sve pobrojano je i pozivnica posjetiteljima da nas od četvrtka do nedjelje posjete i uživaju u svemu što je za njih pripremljeno, istaknuo je Ivan Črnjarić, direktor sajma na svečanosti njegovog otvaranja.
Rast nautičke, sajamske Rijeke
Uz njega okupljenima na otvorenju Rijeka Boat Showa obratili su se i vodeći ljudi tvrtki i institucija koje su bile ključne u organizaciji sajma.
Prvi od njih bio je Ivan Herak, član uprave ACI-ja koji je rast nautičke, sajamske Rijeke usporedio s najznačajnijim sličnim sajmovima u Europi, pa tako i s nedavno održanim s Canesu, gradu s jednim od najupečatljivijih nautičkih sajmova na svijetu.
K tome, Herak je još značajnije dane RBS-a povezao s budućom marinom Porto Baroš najavivši na taj način i nastavak radova na njezinoj izgradnji.
Značajan partner sajma je i Lučka uprava Rijeka u čije se ime okupljenima obratio kapetan Rajko Jurman, voditelj komercijalnih poslova.
U njegovom su se pak fokusu našli brodogradnja, posebno inovativnost brodograditelja i poticaji za nove iskorake u toj gospodarskoj grani.
Rijeka i more vole se javno
Antonija Kardum, voditeljica informiranja i istraživanja tržišta TZG Rijeka je pak istaknula važnost značajnih manifestacija za ukupnost riječkih turističkih rezultata.
– Rijeka i more vole se javno, a događanja poput Rijeka Boat showa su svojom kvalitetom i sadržajnošću jako važni za rast broja turista i u tjednima nakon samog središnjeg dijela turističke sezone, naglasila je Kardum.
Zaključno posjetiteljima su se obratili predstavnici Županije i Grada, zamjenik župana Toni Štimac i voditelj Ureda za gospodarstvo, poduzetništvo i turizam Grada Rijeke Dario Dobrilović.
Dožupan Štimac pohvalio je dugovječnost sajma kao i njegov značajni rast zadnjih godina baš kao što je istaknuo i njegovu važnost u povezivanju zelene i plave komponente Županije. Na koncu RBS je službeno otvorio Dario Dobrilović.
Radno vrijeme sajma je svaki dan od 10 do 19 sati, u nedjelju kada se i zatvara sat kraće. Cijena ulaznice je 5 eura za odrasle, 2 eura za djecu od 7 do 12 godina, dok je za djecu do 7 godina ulaz slobodan.