DARIO BABIĆ

Recept za ribolovni uspjeh: Na ribe idem kad su uvjeti nemogući, evo zašto

Kočnice su otpuštene tako da riba u povlačenju ne osjeti nikakav otpor. Inače za indikaciju griza stavljam komad stiropora pa kad potez digne stiropor do prve vodilice od štapa, tada dajem kontru.

Dario Babić je ribolovac koji se ne obazire na nepovoljne vremenske uvjete. Dapače, ne samo da se ne obazire već ih bira, pa na more izlazi po jakom jugu ili buri. Naravno, rezultati su u pravilu dobri, a ponekad baš iznenade što se upravo dogodilo u jednom od njegovih posljednjih izlazaka na more.

Evo što nam je Dario ispričao o tom događaju:

– Na more sam izašao unatoč lošoj prognozi.

Uvjeti su bili užasni. Jugo je bilo olujno, ali sam uspio pronaći zaklon u maloj uvali.

Inače često idem na ribe kad su uvjeti nemogući jer tada imam najbolje rezultate. Kiša i jugo su za dobar rezultat savršeni, a zadnjih par godina mi se pokazalo da je najbolje loviti po buri – priča nam Dario.

– Od opreme sam koristio trodijelne Souiko Yuki štapove duge 4,20 metara uz role Shimano XTD Ultegra.

Na rolama uvijek otpustim kočnice dok lovim da riba u povlačenju ne osjeti nikakav otpor.

Inače za indikaciju griza stavljam komad stiropora na najlon tako da vidim kad riba povuče.

Tako kad potez digne stiropor do prve vodilice od štapa, tad dajem kontru.

Naravno, korišten je klizni sistem sa 40 centimetara dugim predvezom od fluorocarbona promjera 0,30 milimetara.

Osnova je bila promjera 0,35 milimetara a udice 1/0 VMC i BKK.

Olovnica je bila od 80 grama težine što je sasvim dovoljno jer sam bacao tek dvadesetak metara od kraja.

Ješka je bio veliki morski crv – nastavlja Dario.

– Inače lovim već 15 godina i nikada nisam imao ovako dobar ulov. Na ribe sam krenuo u 11 sati, a sve ovo sam ulovio do 15:00.

Za ulov ovakve 4 komarče ukupno teže od 9 kilograma, u tako kratkom vremenu je jedino objašnjenje da sam se našao na pravom mjestu u pravo vrijeme. Pokušao sam sutradan na istoj poziciji i uhvatio samo još jednu od 2 kilograma.

A nekoliko dana kasnije sam također bio na istoj poziciji, ali nisam uhvatio ništa – ispričao nam je Dario Babić.

A svi koje to zanima, ovaj iznimno zanimljiv ulov u cijelosti mogu vidjeti jednostavnim klikom ovdje.