Kapa dolje!

Ovaj zubatac od 8.75 kilograma ulovljen je dronom s obale!

I onda u 10:25 alarm se čuje do Mljeta, a štap se lomi do mora. Gospodin je tu! Već nakon prve kontre, osjetia sam da je s druge strane ozbiljan komad. Pri izvlačenju ribe, od težine je puka špurtil…

Iz Splita nam se javio Rino Šupić koji u ribolov nikada ne ide ‘samo onako’, nepripremljen ili polupripremljen. Dapače, Rino ništa ne prepušta slučaju. Od odabira pozicije, preko ješke, do same tehnike lova i razvlačenja opreme dronom, sve je pomno isplanirano. Evo kako je to bilo u ovom Rinovom pohodu:

– Lipanj ide, a moje sipe još nisu zaplivale u moru. Korona, loše vrime, puno posla, nema ješke, a Heavy Casting je tehnika ribolova koja zahtjeva sve uvjete na 100 posto.

Sipe su bile spremne za plivanje

I onda konačno – misec, plima, oseka i vremenski uvjeti položeni. Žena i ja večer prije ulovimo dovoljno sipa koje moraju preživit do ribolova. Jer živo je ipak živo.

Spremanje opreme, frižidera s hranom i pićem obavljeno pridvečer, jer je alarm namišten na 2:30 ujutro – priča nam Rino.

– Ne mogu reć da sam baš spava, adrenalin na maksimumu. Krećemo žena, ja i gospođice sipe u akvariju. Čeka nas cca 250 km do južnih obala Pelješca.

A na pošti sve onako kako i triba bit. Nema vitra ni sinjala isprid nas.

Dok ja sklapam opremu, žena priprema kavu.

Dronom je sistem položen na strogo odabranu točku

Pozicija je prije dobro proučena u Navionics-u pa se sipe iznose sa dronom na nekih 130-180 metara od obale.

Sad je sve spremno, i ostatak je na ribi – nastavlja Rino svoju priču.

– Iman dvi promjene. Prva mi je u 8, a druga u 15 sati. Poznavajući ponašanje ribe na samoj pošti, udarac može bit i između tih promjena.

Prva promjena je prošla, i žena i ja smo se već uvukli pod suncobran jer je sunce pržilo na nekih 28°C i nije bilo ugodno.

Adrenalin lagano popušta, tijelo se opušta, štapi se više ne prate bjesomučno.

I onda u 10:25 alarm se čuje do Mljeta. Štap se lomi do mora. Gospodin mora da je tu.

Već nakon prve kontre, osjetia sam da je s druge strane ozbiljan komad. Pri izvlačenju se više puta glavom pokuša zavuć u kakvu pukotinu, ali zadnjim atomom svoje snage mu to nisam dopustija. Ribu dužine 80-ak centimetara i točnih 8.750 kilograma ušpurtilala mi je žena kojoj je, prilikom izvlačenja ribe, od težine puka špurtil. Rika, vika, skakanje po sikama i neizostavno slikavanje.

Car je težio 8,750 kilograma

Od opreme se koristilo: Dron Swellpro Splashdrone 3+, štapi Anyfish Anywhere, role Penn Spinfisher 5, osnova upredenica 0.5 milimetara, shockleader 0.8 milimetara i predvez 0.63 milimetara, 1.5 metar dužine upredenica s 3 udice.

Za ženu se obično kaže da je peh u ribolovu, ali kod mene, izgleda, to ne vridi…