NIKOLA PODLESNIK

Nikolin kostorog s Ciova: To mi je bila najveća riba koju sam štapom ulovio

Ribu sam nakon fotkanja pustio nazad u more. Imala je jako jako tvrdu kožu i veliki 'trn' na leđima. Bio sam presretan zbog tog potpuno novog iskustva, toliko da sam prestao lovit za taj dan i punih baterija otišao doma…

Iz Maribora nam se javio Nikola Podlesnik koji, kako kaže ne može živjeti bez mora. Zato svake godine dolazi u rujnu na more i tako nekako uspijeva izdržati tu tešku muku. Naravno, Nikola je ribolovac i to je osnovni razlog te teške muke. Dakle, Nikola nam je ispričao što je doživio ove godine.

– Svake godine dolazim u devetom mjesecu na odmor. Do sad sam nešto malo lovio, ali ove godine sam odlučio investirati u opremu i pregledati nekoliko videa i pročitati koji članak. Znači, toga sam dana otišao u ribomaterijal u Seged Donji gdje rade dečki koji stvarno znaju sve o moru i koji su uvijek voljni pomoći – priča nam Nikola.

– Dakle, tu sam dobio puno informacija i pomoć pri odabiru opreme. Kupio sam i živu ješku, crve pa sam oko šest popodne otišao na Ciovo, Okrug Gornji, Put Rasica. Dan prije sam na istoj lokaciji dobio par šaruna. Koristio sam udicu 1/0 i olovo od 30 grama. I već u drugom zabačaju je nakon cca. Pet minuta snažno udrilo – nastavlja Nikola svoju priču.

– Pustio sam malo, ali odmah je udrilo i drugi put. Zategnuo sam i evo! Počela je ‘mala borba’. Kad sam ribu izvukao van nisam mogao vjerovati. To mi je bila najveća riba koju sam štapom ulovio. Riba se dosta borila. U momentu kad sam je izvukao i digao prema sebi, pregrizla je laks, tako da sam imao veliku sreću. Nije mi bilo jasno šta sam ulovio. Poznajem dosta ribe, ali za ovu nisam bio siguran. Imao sam u glavi da sam to već negdje vidio, ali se nisam mogao točno sjetiti. Odmah sam napravio video poziv kolegi i on mi je potvrdio da sam ulovio kostoroga. Riba je bila duga 35 centimetara. Ribu sam nakon fotkanja pustio nazad u more. Imala je jako jako tvrdu kožu i veliki ‘trn’ na leđima. Bio sam presretan zbog tog potpuno novog iskustva, toliko da sam prestao lovit za taj dan i punih baterija otišao doma – ispričao nam je Nikola Podlesnik.