TOMISLAV BELAMARIĆ

Lažu kad kažu da žena na brodu donosi nesreću! Moja je meni donijela ugora od 9 kila!

Iz Šibenika nam se javio Tomislav Belamarić, ribolovaca koji je u istom ribolovu uspio izgubiti i dobiti veliku ribu. Evo što nam je Tomislav ispričao o tom svom ribolovnom doživljaju:

– Taj dan su najavili bonacu pa smo žena i ja brže bolje organizirali sebi jedan savršen dan što u našem slučaju znači da idemo na brod uživati u ribolovu i pučinskoj romantici.

Krećemo ujutro bez ješke i spize pa su lignje prvo šta triba osigurat na brodu. Taj zadatak odrađujemo s lakoćom i uskoro je pun bazen živih krakena, a višak pospremamo u jaceru. Za ješku isto odvajamo par komada – priča nam Tomislav.

– Između par opcija koju ribu napast, ovaj put biramo tabinje i mole. Dolazimo na poziciju di znamo da ih ima i spuštamo pribor podešen za ribu težine 2 – 3 kilograma.

Riba ne radi baš ludo, ali nekako uspijevamo isprovocirat par komada lipih mola, a onda bum, jaki udarac i štap se savija u kontri. Vidim odma da je riba velika, ali još ne mogu sa sigurnošću tvrdit koja je.

Beštiman na sebe šta nisan spustija jači pribor. Neće biti problem sa Black Howkom i Pennom, to znam, ali FC mi je oko 0,3 i to me brine, tako da će ovo, s kočnicom koju ne smin baš pritezat, trajati dosta duže od optimalnog vađenja. Mojoj ženi koja lovi kraj mene isto udara slična, ali manja riba tako da imamo lipi doublestrike kojeg na ovoj poziciji nismo očekivali – nastavlja Tomislav svoju priču.

– Borba traje, guštamo, riba udara, al nekako tupo i onda mi se razbistri da bi mogli biti veliki ugori tim više šta se uopće ne prestaju boriti do samog kraja.

A onda sam posta bolno svjestan da nemamo s čime dignuti ribu na brod jer je pri ruci samo veliki sak, ali nedovoljno velik za tolikog ugora. Ubrzo se moje crne slutnje obistinjuju jer je prvi ugor od nekih 6 kila kojeg je žena dovukla do broda ispa u mojim traljavim pokušajima da ga usakiram dok u drugoj ruci držin štap.

Nema vrimena proklinjat sve živo i neživo jer je druga riba blizu broda. Srićom, žena je bolji asistent od mene pa nekako uspijevamo izvući neman koja je bila na mojoj udici. Vaga je pokazala 9 kilograma, a sudbina ugora je na kraju zapečaćena u brudetu skupa s murinom, škrpinom i tabinjom – ispričao nam je Tomislav Belamarić.