DENIS KLAUDA

I to je moguće kad su udice dovoljno oštre. Lovio ribu, pa na udicu ulovio lignju

Skinuo sam signalni prsten i tada se najlon počeo brže odmotavati. Kontrirao sam i osjetio da se nešto uhvatilo, no nisam znao što. Mislio sam da imam ribu na štapu jer je štap gramaže 60-100 grama. Tek kada sam sve privukao molu vidio sam da na predvezu imam lignju, i to baš dobru lignju…

S otoka Paga, točnije iz Povljane nam se javio Denis Klauda, ribolovac koji je uspio nasukati lignju koja je jedva stala u podmetač. No njena veličina i nije toliko bitna koliko način na koji ju je ulovio. Evo što nam je Denis ispričao o tom svom neobičnom ribolovnom uspjehu:

– Prije sam živio u Popovači no privlačna snaga mora je napravila svoje tako da trenutno živim u Povljani u obiteljskoj kući, a radim u Zadru već osam godina gdje čekam da se uselimo u novi stan u Zadru. U međuvremenu, naravno, lovim kad god to mogu – priča nam Denis.

– Te večeri sam lovio lignje sa osvjetljenog mola na štap manje gramaže s DTD Ballistic skosavicom no pored toga sam imao i zabačen štap za ribe na á volo sistem. Rola je bila otvorena sa jednim signalnim prstenom tako da mogu vidjeti potez najlona.

Štap za ribe je teleskopski s osjetljivim vrhom. Naime, na tom sistemu koristim predvez s dvije udice međusobno udaljene nekih 7-8 centimetara na koje ješkam cijelu srdelu. Da bi sve bilo dovoljno čvrsto srdelu još omotam silikonskim koncem – nastavlja Denis svoju priču.

– I negdje oko dva sata iza ponoći, dok sam skosao primijetio sam na drugom štapu trzaj na vrhu, ali se nisam mnogo obazirao jer sam mislio da to radi mala riba.

Krenuo sam provjeriti mamac s namjerom da ponovno zabacim kada sam primijetio na signalnom prstenu povlačenje.

Već mi se to događalo s lignjama i sipama, ali uvijek bi pale, tj. samo bi držale mamac i onda bi ga u jednom trenutku pustile.

No ovoga sam puta jasno vidio da se uhvatila za udicu.

Podigao sam je iz mora podmetačem i tada je počelo ono pravo uzbuđenje i čuđenje oko velikog ulova.

Zanimljivo je da je lignja imala samo jedan lovni krak, drugi joj je bio otkinut – ispričao nam je Denis Klauda.