NINO KUČINA

Dobra priprema je pola uspjeha. Složio poseban predvez pa ulovio kapitalnog kantara

Štap kojim sam lovio je Okuma Magda Air za light jigging od 160 grama max., a mašinica multić od Sakure, model Lagoa Light Jigging. Ovog kantara sam ulovio na dubini 45- 50 metara i prvu minutu-dvije ga nisam uopće mogao maknut sa dna…

Iz Zadra nam se javio Nino Kučina koji voli eksperimentirati s predvezima sve u cilju što kvalitetnijeg ribolova, a što se u jednom od njegovih posljednjih izlazaka na more pokazalo kao dobitna kombinacija.

Evo što nam je Nino ispričao o tom svom ribolovnom uspjehu:

– Predvez kojim sam lovio je moje konstrukcije i trebao je biti samo za probni taj dan, ali kako sam svako malo vukao ribu na njega, odlučio sam vidjeti koliko će izdržat.

Zanimljivo je da je predvez još uvijek neoštećen i planiram ga koristiti dok se ne raspadne da vidim eventualne mane – priča nam Nino.

-Inače sam se na vezivanje svog predveza odlučio nakon dosta izgubljenih većih primjeraka ribe na kupovne gotove predveze.

Nakon kratke pretrage na YouTube-u sam našao zanimljiv video naslova Udicom po gušte. Krenuo sam kopirati viđeno i ubacio sam par preinaka u vidu veličine prame udica i vrste FC-a.

Tako su prame dosta kraće od preporučenih dimenzija u svrhu bolje kontre i brže reakcije dok su udice jako male, ali su kovane i izvlače veće ribe bez drame – nastavlja Nino svoju priču.

– Štap kojim sam lovio je Okuma Magda Air za light jigging od 160 grama max., a mašinica multić od Sakure, model Lagoa Light Jigging.

Ovaj set imam već pet-šest godina i nikad me nije iznevjerio s tim da je svako dizanje ribe iz dubine s ovom opremom poseban gušt.

Ovog kantara sam ulovio na dubini 45-50 metara u blizini otoka Ugljana prilikom cjelodnevnog ribolova kančanicom.

Kad sam udario kontru, minutu-dvije ga nisam mogao maknut sa dna.

Ulovljen je na frišku kozicu s kojom smo tog dana otac i ja digli oko desetak kila oborite ribe. Grizlo je i na drugu ješku, ali kozica je radila najbolje taj dan.

A ovaj najveći kantar je udario oko 5 popodne kao zadnja riba tog dana i bio je težak 2,197 kilograma – ispričao nam je Nino Kučina.