Dobra rutina

Večernje aktivnosti i navike koje fit žene nikada ne preskaču

Dijana Ljubanović

FOTO/Unsplash

FOTO/Unsplash

Svaka žena koja želi zadržati kondiciju shvatit će važnost kratke šetnje nakon večere



Iako znamo navike koje fit djevojke imaju tijekom dana, postoje i neke sjajne navike koje imaju i navečer. A ako ste znatiželjni i sami biste htjeli primijeniti neke dobre večernje navike, svakako ih provjerite i javite nam što mislite!


Provedite rutinu njege kože


Biti u formi uključuje element cjelokupne brige o sebi. Uklonite svu šminku i očistite kožu kako biste bili sigurni da vam pore nisu začepljene. To je osobito važno ako uživate u tjelovježbi jer višak znoja može utjecati na vaše pore.


Pijte vodu dva sata prije spavanja


Ako pijete vodu neposredno prije spavanja može negativno utjecati na vas zbog prekida ciklusa spavanja. Zbog toga će mnoge fit žene znati da će im pijenje vode najmanje dva sata prije spavanja, a ne više, pomoći da ostanu hidrirane i zdrave bez rizika za bilo kakve negativne učinke.


Zdravi kasni zalogaji




Nisu svi zalogaji prikladni za večer, osobito prije spavanja. No prirodni grčki jogurt, vjerojatnije će pomoći pri spavanju i spriječiti da osjećate glad prije odlaska u krevet. Istraživanje onoga što je najbolje za vaše tijelo kasno navečer može uvelike koristiti vašoj kondiciji i ukupnom zdravlju.


Vježbajte


Večernja tjelovježba može biti važna stvar za fit ženu. Osim toga, manja su vremenska ograničenja za vježbanje navečer, za razliku od pokušaja da uklopite svoj režim prije posla. Vježbanje će vam pomoći da izbacite stres i da kvalitetnije spavate.


Tuširanje


Pokazalo se da topli tuš, oko 90 minuta prije spavanja, zapravo može poboljšati vaš san, što će vam pružiti više energije ujutro. Odlično za cijeli dan pred nama!


Planiranje šetnje nakon večere


Svaka žena koja želi zadržati kondiciju shvatit će važnost kratke šetnje nakon večere. I već je neko vrijeme poznato da petnaestak minuta šetnje okolo može pomoći probavi, kao i poboljšati razinu šećera u krvi.


Čitanje prije spavanja


Fitnes se odnosi i na tjelesnu i na mentalnu dobrobit. Čitanje prije spavanja i dalje vam može pružiti opuštanje i užitak. Također ćete poboljšati svoje pamćenje i, osobito s publicistikom, poboljšati razinu obrazovanja.


A za one koji ne vole čitati, poslušajte audio knjigu. U svakom slučaju, od ovoga ćete imati koristi.


Pijte mlijeko neposredno prije spavanja


Dok voda prije spavanja može negativno utjecati na vas, utvrđeno je da vam mlijeko može pomoći. Mlijeko sadrži triptofan, aminokiselinu koja pomaže pri spavanju, pa će vam to zasigurno koristiti. A za one od vas koji se pridržavaju veganske prehrane ili prehrane bez mliječnih proizvoda, bademovo ili kokosovo mlijeko imat će sličan učinak bez laktoze ili upotrebe životinjskih proizvoda.