
Foto: Mateo Mučnjak
Dizajn potpisuje Ervin Bešić, a kolekcija je realizirana u suradnji s Holographic Studijom. Svaki model odražava ono što brend predstavlja, a to su razigranost, optimizam i zajedništvo
povezane vijesti
- Novi IZAKOVA lookbook: povratak korijenima, ljepoti trenutka i osjećaju slobode
- Nova kolekcija Mladena Grubića: ‘Izrađujem nakit za intimna druženja, ali još nisam dobio narudžbu za pojas nevinosti’
- Dizajner Boris Pavlin o novoj kolekciji i modnim revijama u Hrvatskoj: ‘Promjene su ono što pogoni moj kreativni proces’
Doznajemo kako najbrže rastući hrvatski glazbeni brend koji mladi jednostavno obožavaju, Lollipop, kreće u novu modnu avanturu.
Na radost više od 150 tisuća dosadašnjih posjetitelja Lollipopa iz cijele regije, lansirana je prva merch kolekcija uličnog stila s okusom zabave.
U najavi je navedeno kako nakon godina kreiranja nezaboravnih partyja inspiriranih glazbom i atmosferom 2000-tih brend je lansirao svoju prvu kolekciju veselu, nosivu i prepoznatljivo svoju. Kolekcija dolazi u ograničenoj količini, a sastoji se od četiri ključna komada – majica, bucket hatova, čarapa i ručnika – pažljivo osmišljenih kako bi uhvatili duh brenda.
Dva dizajna
Dva dizajna, četiri boje i jedan vibe.
U kolekciji su predstavljena dva dizajna, Signature, koji donosi jednostavnost s izraženim vizualnim identitetom brenda, uključujući prepoznatljivu Lollipop lizalicu koja je postala svojevrsni simbol.
Smile je pak suptilnija varijanta koja kroz smajlić i detaljan pristup komunicira Lollipop brend na diskretniji način.
Prva modna kolekcija Lollipopa kreirana je i dizajnirana u suradnji s kreativcima scene.
Dizajn potpisuje Ervin Bešić, a kolekcija je realizirana u suradnji s Holographic Studijom. Svaki komad odražava ono što Lollipop jest – razigranost, optimizam i zajedništvo.
»Posjetiteljima Lollipopa smo htjeli dati priliku da doslovno postanu dio Lollipop priče – ne samo kroz evente, već i kroz ono što nose!«, poručuju iz tima Lollipopa.
Ova kolekcija nije samo merch, to je vizualni izraz Lollipop zajednice koja raste iza dana u dan. Brend Lollipop do sada je u tri godine organizirao 56 evenata koje je posjetilo više od 150 tisuća posjetitelja u 12 gradova i tri države. Za nepuna dva mjeseca Lollipop na Jarunu predstavlja dosad najveći event – 28. lipnja kad će na Velikom jarunskom jezeru nastupiti svjetska megazvijezda Sean Paul.
»Lollipop je nastao iz potrebe da se stvori događaj za sve koji su odrasli uz pop-glazbu 2000-tih i 2010-ih te one koji nisu imali tu sreću. U trenutačno vrijeme, kad domaća glazba preuzima većinu klubova, mi smo odlučili napraviti upravo suprotno – dati punu pažnju Pop/RnB/Hip Hop žanrovima stranih izvođača 2000-tih godina.
Lollipop danas nije samo party, već platforma, pokret i zajednica ljudi koji se žele zabaviti bez pretenzija, uz glazbu koja im budi emocije djetinjstva i zajedništva!«, ističe tim iz Lollipopa.