Braća

Trijumf uljare Chiavalon: Dobitnici maslinarskog Oscara s Ancelottijem u finalu Lige prvaka

Edi Prodan

Braća Sandi i Tedi Chiavalon osvojili su maslinarski Oscar, priznanje koje se dodjeljuje najboljoj maslinarskoj tvrtki na svijetu.



Najbolje maslinovo ulje na svijetu prema ocjeni najstrožeg sustava vrednovanja takvih ulja, ono braće Sandija i Tedija Chiavalona iz Vodnjana na jedan će indirektni način imati svoj nastup i u finalu Lige prvaka!


– S obzirom da sam istinski nogometni fan, mogu se pohvaliti da moje ulje zahvaljujući Zvonimiru Bobanu redovito koriste mnogi igrači i sportske legende Milana, ali i Carlo Ancelotti, trener madridskog Reala, istaknuo nam je Tedi Chiavalon.





Drugim riječima najbolje ulje svijeta to uistinu jeste jer nalazi se u finalu najznačajnijeg klupskog nadmetanja na svijetu – Lige prvaka.


A s obzirom da je Tedi Chiavalon veliki navijač Milana, dan nakon povratka titule u vitrine jednog od najtrofejnijih klubova Italije i svijeta bio je posebno svečan i u Vodnjanu.


Iz tog razloga u event se putem telefonskog razgovora uključio i Ariedo Braida, katrizmatični dugogodišnji sportski i generalni direktor Milana.


Bio je to “nogometni” dio velike svečanosti i eventa za 250 ljudi koji je u ponedjeljak nešto prije podneva započeo u Vodnjanu povodom 15 godina suradnje Chiavalon ulja i dizajnerske tvrtke Bruketa&Žinić&Grey kao i nedavnog dobivanja maslinarskog Oscara, priznanja koje se dodjeljuje najboljoj maslinarskoj tvrtki na svijetu.



– Obiteljsku tradiciju proizvodnje ulja započeo sam prije 25 godina. Prvo desetljeće povećavali smo vrlo skromno količinu da bismo 2007. došli u zonu od skoro dvije tisuće litara.


Kvaliteta nam je bila vrhunska, ali trebalo je čitavu priču izbrendirati, približiti ju navikama modernog svijeta.



I tad se događa ponuda Davora Bruketa i Nikole Žinića, vlasnika etabliranog dizajnerskog studija Bruketa&Žinić&Grey koji su nam, Tediju i meni, ponudili suradnju.


Super, pristajem, no nemojte misliti da sam u stanju platiti vašu uslugu, istaknuo sam im tada, prije punih 15 godina.


Rekli su mi kako nema problema uvjet je samo da prihvatimo njihovo rješenje: riječ je bila ne o etiketi, nego o boci uvučenoj u posebno dizajnirani “škartoc”.



Stručna ali i svaka druga javnost je bila oduševljena i od tada teče silni uspjeh uljare Chiavalon koji je posebnom konferencijom za novinare i uvodnim riječima Sandija Chiavalona kao i eventom za 250 ljudi koji traje čitav dan u njihovoj novoj uljari u Vodnjanu.


Drugi pak razlog druženja bilo je fantastično priznanje sustava Il Magnifico iz Firenze koje okuplja samo najbolje svjetske uljare i dodjeljuje EQOO ocjenu za ulja koja nadilaze danas već poprilično profaniranu extravergine markaciju.



Magnifico je uljima Chiavalon dodijelilo tri zvjezdice te ih proglasio najboljima na svijetu.


Susretu u Vodnjanu prisustvovali su čelni ljudi Magnifica Matia Barciulli i Emiliano Biagi koji su se istinski oduševili ne samo kvalitetom i tržišnim nastupom Chivalona nego i uljarom kao i cjelokupnim krajobrazom Istre.


Susretu u Vodnjanu prisustvovali su odabrani stručni novinari, većina chefova i managera restoranskog sustava JRE, ljudi iz marketinških, konzularnih, vinarskih,.. ma svih onih krugova kojima je proboj hrvatske enogastronomije, pa tako i maslinovih ulja, u globalne visine jedan od najvažnijih poslova.