Jutarnje navike

Mame često imaju stresna jutra puna obaveza. Evo kako tome doskočiti s vremenom za sebe

Dijana Ljubanović

Foto: iStock

Foto: iStock

Mame koje su jutarnji tipovi i koje se znaju dobro organizirati, obožavaju jutra i uistinu uživaju u tome.



Jutra su stresna za mnoge mame. Gotovo svaki dan počinje u jurnjavi, obvezama i brizi da djeca ili netko od ukućana ne zakasni u obavljanju svojih zadatka.


No, one mame koje su jutarnji tipovi i koje se znaju dobro organizirati, obožavaju jutra i uistinu uživaju u tome. Tada uživaju u tišini i vremenu samo za sebe dok svi drugi još spavaju. Izdvojili smo nekoliko jednostavnih trikova kako bi i vaša jutra započela lijepo i kako biste tada bili sretni sami sa sobom.


Započnite s vremenom za sebe


Vaša jutarnja rutina mogla bi započeti dozom tople kave ili čaja. Što god vam se čini toplim i ukusnim, nagradite se i ugodite sebi u prvim trenucima jutra.




Uzmite si vremena za pijuckanje i jednostavno uživajte. To vrijeme je dio jutra kada još nitko nije budan pa se možete opustiti. Sjednite vani ako je lijepo vrijeme i polako ispijajte omiljeni napitak.


Uronite u neko jako potrebno nadahnuće


Ne morate čitati cijelu knjigu svaki dan, već ubacite nekoliko stranica kao dio svoje jutarnje rutine. Mnogi direktori tvrtki tvrde da ujutro čitaju najmanje deset stranica svaki dan. Također možete slušati audio knjige ili pretraživati ​​svoje mobilne aplikacije za svakodnevno čitanje i inspirativne citate.


Ako želite otići korak dalje od čitanja nekoliko stranica, pokušajte zapisati nekoliko redaka u dnevnik. Postoji toliko različitih vrsta časopisa ako vam se ne sviđa stil dnevnika.


Možete pokrenuti molitveni dnevnik, dnevnik zahvalnosti ili jednostavno zapisati stvari koje trebate učiniti u svoj mali dnevnik. Čitanje i pisanje važni su dijelovi terapije za naš um. Oni nam pomažu vidjeti stvari u drugačijem svjetlu. Ove stvari pokreću um svako jutro, piše Everything Abode.


Meditirajte ili molite


Odvojite malo vremena da isključite buku. Bilo da se odlučite za meditaciju ili molitvu, sjedite u tišini. Isključite ostatak svijeta samo se usredotočujući na svoje misli.


To će vam pomoći da sredite dan i razmislite o stvarima koje su doista važne. Razmislite o svemu što osjećate u ovom trenutku. Ovo bi moglo biti razmišljanje o nečem sitnom, poput onoga što ćete imati za ručak. Uživajte u svakoj minuti u tišini.


Izbacite sa svog popisa jednu stvar koja će vam zaista pomoći da se pripremite za dan pred vama. Odaberite nešto što ne želite raditi i učinite to. To bi moglo značiti slaganje rublja, zakazivanje pregleda kod liječnika ili čišćenje toaleta. Odložite li to, nećete se osjećati tako produktivno.


Neka vam jedna od jutarnjih navika bude jedna stvar u kojoj ne uživate jer jednom kad to obavite, bit će to s popisa obaveza. Zapamtite da uspješni ljudi obavljaju stvari.


To znači da se morate svakodnevno suočavati sa stvarima koje ne želite. Nitko ne želi iznijeti smeće niti oprati suđe. Ove stvari se jednostavno moraju obaviti. Što ih prije napadnete, bolje ćete se osjećati, a i imat ćete kasnije više vremena.


To je otprilike isto što i djeci govorite o obavljanju domaćih zadaća. Odraslim osobama nije uvijek zabavno, ali ako se sklonite s puta, osjećate se puno bolje.


Jedite pažljivo


Svi znaju da je doručak najvažniji dio dana. Zaposlene mame to često zaborave jer djeci spremaju doručak i ujutro kuhaju kavu. Uzmite si vremena za malo hrane za sebe. Samo ispijanje kave, učinit će da se osjećate slabo već sredinom jutra. Možete pojesti komad tosta. Ako želite stvarno napuniti gorivo, napravite si jaja i zdrave proteine. Čak i nešto manje od jabuke može vam dati gorivo i držat će vas sitima do sljedećeg obroka.


Pokrenite energiju


To znači učiniti neku vrstu pokreta. Vježbanje ne znači da morate svako jutro trčati nekoliko kilometara. To znači da možete ustati i kretati se. Dio je zdravog načina života započeti dan s malo kretanja. Napravite joga istezanja. Ako imate vremena i energije, idite trčati po bloku. Izvedite psa u šetnju ako vam se ukaže prilika.