Manifesto

Robert Sever predstavio kolekciju inspiriranu rock glazbom

Life

Foto: Luka Cerovina, Petra Ria, Zvonimir Ferina, Šimun Bućan

Foto: Luka Cerovina, Petra Ria, Zvonimir Ferina, Šimun Bućan

Raskošnost daju kombinacije koje su nastale recikliranjem jeansa po kojem je brand poznat.

Modni dizajner Robert Sever sinoć je okupio brojne poznate i odabranoj publici prezentirao spektakularnu novu kolekciju pod nazivom “Manifesto”.


U prepunoj dvorani Mozaik event centra uz ritmove snažne rock glazbe, s posebnom scenografijom i raskošnom kolekcijom još jednom je dokazao svoje mjesto na samome vrhu hrvatske modne scene. Kolekciju za sezonu jesen/zima 2023./2024. ekskluzivno su prvi mogli vidjeti brojni poznati među kojima su bile Sanja Doležal, Jelena Veljača, Alka Vuica, Barbara Kolar, Borna Kotromanić i mnogi drugi.


Posebnost ovog modnog događaja bila je scenografija koja je kreirana u suradnji s Tajanom Čanić Stanković, dugogodišnjom suradnicom. Središnja instalacija posveta je prolaznosti vremena i odražava nostalgiju kojom se Sever bavi i kroz izradu odjeće.


Kroz odbačene svakodnevne objekte koji su nekada bili velika vrijednost nečijeg života stvara se vizualna priča koja upravo ono “bezvrijedno” stavlja u format posebnog i značajnog – stvarajući novi život.








Vizualna priča


“Kolekcija koju smo stvarali zadnjih šest mjeseci sastoji se od 60 total lookova te je raskošna zbirka ideja koje su i ovoga puta u službi slavljenja žena, ženske ljepote i njihovih osobnosti. Vizualna priča referira se na brojne glazbene utjecaje koje su mi inspiracija i koji su kostur ove kolekcije, pa je cijela ideja upravo u sinkroniziranju tema kao što su rock, punk, glam rock, new wave, hippy chic, grunge – te ženske glazbene predstavnice kao muze koje stoje iza ove priče.”, govori dizajner.


Vrlo snažna referentna kolekcija vodi na vizualno putovanje kroz bogat kolorit, mješavinu romantičnih i ženstvenih uzoraka te blago koketiranje s etno i retro elementima.


Raskošnost daju kombinacije koje su nastale recikliranjem jeansa po kojem je brand poznat. Kao i svaki puta do sada kolekcija je upotpunjena ručno rađenim nakitom i pripadajućim detaljima.


Eponim Severovog rada uvijek je bila održivost te je jedinstvenost branda upravo to da je cijela kolekcija proizvedena u Hrvatskoj.


Uz samu kolekciju Sever je za goste dizajnirao poseban booklet koji sadrži grafički oblikovanu priču o kolekciji i inspiraciji za reviju.


Zbog limitiranog broja ovaj je booklet poseban raritet za posjetitelje ovoga eventa, a svaka stranica sadrži grafički dizajn s potpisom Roberta koja se može uokviriti kao slika za dekoraciju prostora.




Iza kreativne produkcije stoji sam Sever, za produkciju i logistiku bio je zaslužan Slobodan Velicki, PR i event organizaciju the Galerija agencija, dizajn scenografije potpisuje Tajana Čanić Stanković te glazbu DJ Kriss.


Ovaj modni događaj ne bi bio moguć bez podrške partnera – Jane Iredale, Poche Paris, PPD Global, Eugene Perma, Nisha, Lado, Iris MBM, Pollak Flowers i Catering Kata.